Minulta karkasi Remu (Helkatti) pihalle naisiin ja siltä pistämältä paneskeli kolme rotukissaa paksuksi. Se naapuri muutti pois. Tuli uusi ja taas nartun kanssa. Siitä jäi itsellekin yksi kollipentu Numa. Vielä sen perkeleen piti lähteä hatkaan, mutta onneksi siitä ei tullut kuin kaksi pentua. Nykyisin Remu ja Numa ovat pallittomia.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Ankronikka
Haista
Riippumattoilua
Kalia kuukaudet
Birb enthusiast
nyyttikissa
Onko tämä kylpy pakollinen huumon? ;__;
Kissabläjäys
Mahtuu
Olen pettynyt
Ensin haistetaan ja sitten maistetaan :3
Kalannappaaja
Slaavikyykkybörh
kisse hyppiväinen
Perjantain paskaperseitä
viisas kass
Lokoisa göllöttelyasento
mitäs mietit :3
Kissa
sä lähet nyt mukaan
Veikkauksia kauanko tämä vesipuisto pysyy ehjänä >:3