Testing Testing
OC feissarihauskuus OC feissarihauskuus
Mannermainen aamiainen Mannermainen aamiainen
Shirolla ei aina ole silmät kiinni ;3 Shirolla ei aina ole silmät kiinni ;3
Keskity tehtävään Anne! Keskity tehtävään Anne!
Oh jew Oh jew
kyllä youtubesukupolvi on viisas kyllä youtubesukupolvi on viisas
Tulispa jo kotkan meripäivät Tulispa jo kotkan meripäivät
Tälle sykkii Tälle sykkii
Tehokas apu mamutukseen Tehokas apu mamutukseen
ai ai
Taikaa Taikaa
Ei jaksa keksiä otsikoita 1 Ei jaksa keksiä otsikoita 1
Tankkitaistelua vuonna 40k Tankkitaistelua vuonna 40k
"Ei tänään" x 2 "Ei tänään" x 2
Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3 Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3
Yläkerran läski paskalla Yläkerran läski paskalla
Gondola pohtii kosmologiaa Gondola pohtii kosmologiaa
Jekutus Jekutus
Feels lento-orava man :3 Feels lento-orava man :3
Oletko nuuhkinut ulkoilmaa tänään? :3 t. Shiro Oletko nuuhkinut ulkoilmaa tänään? :3 t. Shiro
Heil Kitler level börh :3 Heil Kitler level börh :3
Muumipappa ottaa kantaa Muumipappa ottaa kantaa
Kaksoismirri Kaksoismirri
 610 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.55 MB, 5 tiedostoa, 05.08.2020 12:00:32
[ + 3 | ]

Mäykyvä Moshpit

[45903] [awAPQ58_460s.jpg] [0.03 MB] [460x460] [] []
awAPQ58_460s.jpg
[45902] [bbc7be725d9e430fe63273a6d65e39e1.jpg] [0.07 MB] [500x667] [] []
bbc7be725d9e430fe63273a6d65e39e1.jpg
[45901] [heavy-metal-cats19.jpg] [0.21 MB] [660x600] [] []
heavy-metal-cats19.jpg
[45900] [heavy-metal-cat_o_1707873.jpg] [0.21 MB] [640x492] [] []
heavy-metal-cat_o_1707873.jpg
[45899] [RH1MzGf.jpg] [0.03 MB] [456x456] [] []
RH1MzGf.jpg

kissa

(5207)  · 

heavy

(244)  · 

metal

(300)  · 

takki

(19)
05.08.2020 13:04:32 | 13:10:37
#371064 [+-] Piilota Suosittele

https://luolasto.org/m/31226

Bört the humon who don't pet the börh

Bört the humon who don't pet the börh

Bört the humon who don't pet the börh

Bört the humon who don't pet the BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRH >:3


"Bendeleellisyys on se peruslähtökohta."
"Se on bört börh metallii et jos jollekin ei bört maistu se niin painukoon börttiin."
"Se on börheiden musiikkia ja piste."

[ 3 viestiä | ]