näppärä mikro näppärä mikro
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
metsä vastaa metsä vastaa
Legit huono ihminen Legit huono ihminen
Alex katsoo sinua tällä ilmeellä metsssä Alex katsoo sinua tällä ilmeellä metsssä
Kasvissyönti, kissat, ankat, natsi ja lintu Kasvissyönti, kissat, ankat, natsi ja lintu
420 praise it 420 praise it
pam pam pam pam pam pam
Ihana nainen Ihana nainen
ranska ranska
Saatana ja Keimosenheimo helvetissä Saatana ja Keimosenheimo helvetissä
Tuskaan menossa Tuskaan menossa
Näitä juttuja taas Näitä juttuja taas
Homongelmat Homongelmat
Hassut kissat Hassut kissat
Cyndi Wood Cyndi Wood
Tissit Tissit
Chiquitan mainos Chiquitan mainos
tissit tissit
Nekkuli ja raketti Nekkuli ja raketti
Meno niin raju, et ruumistaki pelottaa Meno niin raju, et ruumistaki pelottaa
Shrek reiveissä Shrek reiveissä
Otti lasillisen Otti lasillisen
 753 näyttökertaa, 1 viesti, 0.08 MB, 1 tiedosto, 09.04.2024 16:06:49
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 09.04.2024.

Vassarien vika!

[69665] [vassarien_vika.jpg] [0.08 MB] [1071x1394] [] []
vassarien_vika.jpg

persut

(247)  · 

johdonmukaisuus

 · 

petturit

 · 

bergbom

 · 

wigelius

 · 

antero koverola

 · 

twitter

(175)
09.04.2024 16:18:46
#612946 [+3] Piilota Suosittele

Tein Poutinea, eli ranet juustolla ja ruskeella kastikkeella. Ihan ok kai, mutta jopa meemi ranut kanakastikkeella oli parempaa.

[ 1 viestiä | ]