naamioitunut saalistaja naamioitunut saalistaja
börh börh
ei vittu rekt :D ei vittu rekt :D
Hieno tanssiesitys Hieno tanssiesitys
haisee varmaan hyvälle haisee varmaan hyvälle
tuima kissa tuima kissa
Sihijuoman ainekset Sihijuoman ainekset
Väkivaltaisia otuksia Väkivaltaisia otuksia
laita muna sinne laita muna sinne
Venäjän meininkiä Venäjän meininkiä
Paska peli Paska peli
Chip chipi chapa chapa Chip chipi chapa chapa

Heimosenkeimo lähetti viestin #759521 kohteeseen Kävin kaupassa,.

Granit lähetti viestin #759520 kohteeseen Syksyn hirvestyskalusto.

Granit lähetti median Syksyn hirvestyskalusto.

Nakuankka lähetti viestin #759519 kohteeseen Kävin kaupassa,.

digimummo lähetti viestin #759518 kohteeseen Deathlist 2026.

Nakuankka lähetti viestin #759517 kohteeseen Setämies & Perjantai.

Nakuankka lähetti viestin #759516 kohteeseen Kävin kaupassa,.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759515 kohteeseen Kävin kaupassa,.

valupertti lähetti viestin #759514 kohteeseen Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista.

valupertti lähetti viestin #759513 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

Frensesia lähetti viestin #759512 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

SecretMetal lähetti viestin #759511 kohteeseen Kävin kaupassa,.

Frensesia lähetti viestin #759510 kohteeseen Ropotti.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759509 kohteeseen Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista.

Psyyke lähetti median Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista.

valupertti lähetti viestin #759508 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

valupertti lähetti viestin #759507 kohteeseen Setämies & Perjantai.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759506 kohteeseen Kävin kaupassa,.

Psyyke lähetti median Ropotti.

Nakuankka lähetti viestin #759505 kohteeseen Kävin kaupassa,.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759504 kohteeseen Kävin kaupassa,.

Nakuankka lähetti viestin #759503 kohteeseen Setämies & Perjantai.

Nakuankka lähetti viestin #759502 kohteeseen Kävin kaupassa,.

Frensesia lähetti viestin #759501 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

Frensesia lähetti viestin #759500 kohteeseen Kävin kaupassa,.

Nakuankka lähetti viestin #759499 kohteeseen Kävin kaupassa,.

valupertti lähetti viestin #759498 kohteeseen Kävin kaupassa,.

Nakuankka lähetti viestin #759496 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Käpypaarma lähetti viestin #759495 kohteeseen Setämies & Perjantai.

Nakuankka lähetti viestin #759494 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

Nakuankka lähetti viestin #759493 kohteeseen Bilteman 3e välipala.

Nakuankka lähetti viestin #759492 kohteeseen Bilteman 3e välipala.

Pölle lähetti viestin #759491 kohteeseen Bilteman 3e välipala.

valupertti lähetti viestin #759490 kohteeseen Setämies & Perjantai.

valupertti lähetti viestin #759489 kohteeseen Bilteman 3e välipala.

valupertti lähetti viestin #759488 kohteeseen Bilteman 3e välipala.

valupertti lähetti viestin #759487 kohteeseen Bilteman 3e välipala.

valupertti lähetti viestin #759486 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

Nakuankka lähetti viestin #759485 kohteeseen Bilteman 3e välipala.

sonja lähetti viestin #759484 kohteeseen Setämies & Perjantai.

SetäMies lähetti viestin #759483 kohteeseen [color=red][sha.

Nakuankka lähetti viestin #759482 kohteeseen mitä öijät ja ä.

Psyyke lähetti median Setämies & Perjantai.

Pölle lähetti viestin #759480 kohteeseen Bilteman 3e välipala.

Psyyke lähetti viestin #759479 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

SetäMies lähetti viestin #759478 kohteeseen myssä @psyyke ?.

Psyyke lähetti viestin #759477 kohteeseen myssä @psyyke ?.

Psyyke lähetti viestin #759476 kohteeseen myssä @psyyke ?.

Psyyke lähetti viestin #759475 kohteeseen myssä @psyyke ?.

Psyyke lähetti viestin #759474 kohteeseen myssä @psyyke ?.

Psyyke lähetti viestin #759473 kohteeseen Bilteman 3e välipala.

Psyyke lähetti median kisun toive.

Nakuankka lähetti viestin #759472 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

valupertti lähetti median Bilteman 3e välipala.

valupertti lähetti viestin #759471 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

Granit lähetti viestin #759470 kohteeseen mitä öijät ja ä.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759469 kohteeseen Pylly.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759468 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

valupertti lähetti viestin #759467 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

valupertti lähetti viestin #759465 kohteeseen Monijuomaliemi.

SetäMies lähetti viestin #759464 kohteeseen mitä öijät ja ä.

Nakuankka lähetti viestin #759462 kohteeseen kusimuna neeker.

Nakuankka lähetti viestin #759461 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

valupertti lähetti viestin #759460 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

Nakuankka lähetti viestin #759459 kohteeseen Vois lähtä Bilt.

sonja lähetti viestin #759457 kohteeseen Pylly.

sonja lähetti median Pylly.

Psyyke lähetti viestin #759455 kohteeseen kusimuna neeker.

SetäMies lähetti viestin #759453 kohteeseen Windows 10 sai .

sonja lähetti viestin #759451 kohteeseen Kjiehkröh!.

Nakuankka lähetti viestin #759450 kohteeseen Kjiehkröh!.

valupertti lähetti median Kjiehkröh!.

naulapitsa lähetti viestin #759446 kohteeseen Pyllyseks.

digimummo lähetti viestin #759445 kohteeseen Nimipäivää viet.

digimummo lähetti viestin #759444 kohteeseen Tissiä.

digimummo lähetti viestin #759443 kohteeseen Yllätys.

sonja lähetti viestin #759442 kohteeseen blyadd.

sonja lähetti viestin #759441 kohteeseen Hei sorsa, lähetääs mettälle.

sonja lähetti viestin #759440 kohteeseen oppiipahan :D.

sonja lähetti viestin #759439 kohteeseen Taikinainen.

sonja lähetti viestin #759438 kohteeseen Tissiä.

Mustelmann lähetti viestin #759437 kohteeseen elokuvissa.

sonja lähetti viestin #759436 kohteeseen Hieno rupsureikä.

sonja lähetti viestin #759435 kohteeseen Yllätys.

sonja lähetti viestin #759434 kohteeseen Yllätys.

Granit lähetti viestin #759433 kohteeseen Tissiä.

valupertti lähetti viestin #759432 kohteeseen Luin jostain uu.

Mustelmann lähetti median Läpi kuolleen maan.

Nakuankka lähetti viestin #759431 kohteeseen Kuparia eikä pi.

Nakuankka lähetti viestin #759430 kohteeseen Nimipäivää viet.

digimummo lähetti viestin #759429 kohteeseen Kuka teistä ant.

Nakuankka

Kävin kaupassa, ostin testiksi 8% 0,5L Coop lonkeron. Jokin vihreä/vihertävä tölkki. Saa nähdä onko mistään kotoisin, juon nyt ensin normi kaljan pohjalle

+0  12 viestiä  Piilota  15:48
Psyyke

PERJANTAI!

+1  1 viestiä   13:38
SetäMies

myssä @psyyke ?

+0  5 viestiä  Piilota  12:15
SetäMies

mitä öijät ja ämmät

+0  3 viestiä   12:11
valupertti

Vois lähtä Biltemaan porsastelemaan.

+0  14 viestiä  Piilota  11:57
SetäMies

+2  0 viestiä   10:17
SetäMies

kusimuna neekeri juutalainen

+0  2 viestiä  Piilota  09:29
SetäMies

Varhais åernaa pannulla
ai että

+0  0 viestiä   08:39
SetäMies

mitä vittua
joku neekeri ajaa nurmikkoo näin aamuyöstä

+0  0 viestiä   07:35
SetäMies

huomenta
lonkero kork'ed

+0  0 viestiä  Piilota  06:07
Nakuankka

Kuparia eikä pirkka-kaljaa enää kohta myydä sillä Pirkan sekä Coopin tuotteiden suositteleminen lopetettiin presidentin päätöksellä. Olutvalikoima kallistuu halvimpien oluiden poistuttua markkinoilta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/50ad166e-15ec-45c3-a1ac-81509ba52f56

+1  11 viestiä  Piilota  20:46
Mustelmann

Luin jostain uutisen, jonka mukaan vihreät asuvat mieluiten kaupungissa, kun taas persut asuvat mieluiten luonnon keskellä. Tämä on outoa, jos ottaa huomioon, että vihreät haluavat suojella luontoa, kun taas persut haluavat hakata metsät pois ja muutenkin vastustavat kaikenlaista luonnonsuojelua. Olen hämmentynyt.

+1  6 viestiä  Piilota  19:53
SetäMies

Ompa hiljasta
Rotat nukkuu ja lampaat menee nukkuun

+1  7 viestiä   17:49
SetäMies

Ajoin pään kaljuks ja lyhensin partaa noin 20 senttiä.

+0  0 viestiä  Piilota  17:41
Nakuankka

Oho, hupsista :D Ihmettelin miks netti ei tietokoneella toimi, sit tarkistin luurista ja 140e edestä laskuja maksamatta :P Kummasti alko netti taas toimii kun makso ne pois ;P

+0  17 viestiä  Piilota  16:52
SetäMies

Bää bää

+0  0 viestiä  Piilota  13:50
SetäMies

To 25.6.
Uuno

+1  1 viestiä   13:23
SetäMies

Huutista joka tuutista!

+0  0 viestiä   12:28
Nakuankka

Nyt jää ostamatta, ellei tule syksyllä vähintään -50% aleen

GTA VI:n perusversio maksaa Suomessa digitaalisena versiona 79,95 euroa. Kalliimpi Ultimate-versio maksaa 99,99 euroa.

+0  9 viestiä   11:59
lja

NYT perkeles on oma protokolla helvetin hyvässä tikissä! noin 3x nopeampi kuin TLS!

http://stcp.fi :ssä infoa!

+1  2 viestiä  Piilota  11:46
Nakuankka

Nyt minä syön makaronilaatikkoa johon kaveriksi sinappista grillisallaadia

+0  0 viestiä  Piilota  11:46
SetäMies

Päivän autoilut ajeltu joten saa korkata lonkeron.

+0  0 viestiä   11:29
SetäMies

Huomenta

+0  0 viestiä   07:52
E1Kk4

Pitkästä aikaa laitoin vanhaa Linkin Parkia soimaan aamutoimien ajaksi. Kanat ja lé cock eivät niin arvostaneet. Heille kelpaa paremmin Suomi-Rock. Ei olisi pitänyt katsoa Wikikistä, että milloin LP:n Meteora-albumi olikaan julkaistu. Alkoi tulla vieläkin vanhempi olo, kun tajusin sen olleen ala/yläaste-vaihteessa julkaistu. Tietenkin työ 80-luvulla syntyneet hekotatte, että eihän tuo vielä mitään ole, mutta kyllä meille alku-ysärin muksuille alkaa nämäkin tuntumaan. Asiasta takaisin itse bändiin, niin eikös tuo solisti kärsinyt jostain MT-ongelmista ja sitten poisti itsensä geenialtaasta?

+1  5 viestiä   07:01
digimummo

Mulla menee aika huonosti ny. Oon ruvennu ihan pistämään aineita päivittäin. Ei ei, en tarkota kenenkään teidän spermaa, hyi helevetti mikä ajatuskin. Eiku mulla kävi semmonen ikävä juttu, että mun pitkäaikainen sokerinamurouva delas ja kun sillä oli fetissi siihen, että mä oon erittäin muhkussa kunnossa. Kuten oon sanonu, niin oon jojoillu painon kans, mutta nyt ku pääsin näin isoon määrään rakastettavaa ja ku rahottaja sitten poistukin kuvioista, niin kinusin R-kioskin takana olevalta jampalta semmosia läskilääkkeitä niin se anto mulle muutaman paketin.

Niiden huonona puolena on se, et pitää tökkiä neulalla itteensä, mutta ei kuitenkaan suoneen niin vähän helepottaa. Ei se mulle mitään ohjekirjoja antanu, mut ku ite kattelin netistä niin pitäis vissiin neljänneskilo lähtä viikossa. Eli vuodessa 13 kiloo. Paskan vitun marijat. Mä piikitän itteeni niin, että se on ainakin 50 kiloo puolessa vuodessa niin pääsen takas markkinoille. Perkelesbiaani :D

+0  0 viestiä   04:08
Nakuankka

Onks muut jo käyny kalassa ?

+0  0 viestiä   20:44
hapsi_

Perse vähän liikaa hinkattu, mut kuka hitto nää ohjeet on piirtäny 😂

+0  10 viestiä  Piilota  20:13
Nakuankka

Nimipäivää viettävät:
Jani, Janne, Johannes, Juha, Juhana, Juhani, Juho, Jukka, Jussi

Jonnet ei muista Jussi-pussi sämpyläpussi

+0  12 viestiä  Piilota  18:08
ThisIsRape69

Oispa ripuli.

+0  1 viestiä   17:22
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä  Piilota  13:51
SetäMies

Huomenta saatana!

+0  1 viestiä  Piilota  09:39
Kenway

Kuka teistä antoi haastattelun?

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000012074304.html

+0  6 viestiä   00:20
Nakuankka

Meen nukkuu. Rasvasin perseeni linoalla

+1  2 viestiä  Piilota  23:51
Heimosenkeimo

Olipa hyvä idea käydä mattopyykillä, nyt matot haisee märälle koiralle ja vähä paskalle vaikka ovat ihan kuivia.
No, onneks on kaljaa.

+2  13 viestiä  Piilota  22:09