pro niksi pro niksi
Ihana nainen Ihana nainen
Minja Minja
MLEM MLEM
Öttiäisiä Öttiäisiä
Ihana nainen Ihana nainen
Onnenpyörä Onnenpyörä
Spice Girls ilman musiikkia Spice Girls ilman musiikkia
halikasa halikasa
ei kiinnosta maalaaminen ei kiinnosta maalaaminen
korkeat on portaat korkeat on portaat
yllättävä juonenkäänne yllättävä juonenkäänne

Likasanko lähetti viestin #759714 kohteeseen Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista.

nekustaja lähetti viestin #759712 kohteeseen naispoliisi suorittaa.

sonja lähetti viestin #759711 kohteeseen naispoliisi suorittaa.

Aito_Norjalainen lähetti viestin #759710 kohteeseen Lestoilla on bi.

valupertti lähetti viestin #759709 kohteeseen Lestoilla on bi.

valupertti lähetti viestin #759708 kohteeseen Lestoilla on bi.

Aito_Norjalainen lähetti viestin #759707 kohteeseen Lestoilla on bi.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759706 kohteeseen Lestoilla on bi.

ThisIsRape69 lähetti median virallinen valvoja.

ThisIsRape69 lähetti median pallo.

ThisIsRape69 lähetti median itämainen tupakkatehdas.

ThisIsRape69 lähetti median burgling gnomes.

valupertti lähetti viestin #759705 kohteeseen Meillä oli kasa.

ThisIsRape69 lähetti median halpaa.

ThisIsRape69 lähetti median naispoliisi suorittaa.

valupertti lähetti viestin #759704 kohteeseen Lestoilla on bi.

ThisIsRape69 lähetti median bileet.

ThisIsRape69 lähetti median nyrkkeilyä.

ThisIsRape69 lähetti median hiki tuli.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759703 kohteeseen Lestoilla on bi.

valupertti lähetti viestin #759701 kohteeseen Aito_Norjalainen.

valupertti lähetti viestin #759700 kohteeseen Lestoilla on bi.

SetäMies lähetti viestin #759699 kohteeseen Moro taas Moon.

Aito_Norjalainen lähetti viestin #759698 kohteeseen Lestoilla on bi.

valupertti lähetti viestin #759697 kohteeseen Moro taas Moon.

valupertti lähetti viestin #759696 kohteeseen Mummo rullattu .

Frensesia lähetti viestin #759694 kohteeseen Lestoilla on bi.

Kessu lähetti viestin #759693 kohteeseen Syksyn hirvestyskalusto.

Frensesia lähetti viestin #759692 kohteeseen Mummo rullattu .

ThisIsRape69 lähetti viestin #759691 kohteeseen Lestoilla on bi.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759690 kohteeseen Herää Ville.

Frensesia lähetti viestin #759689 kohteeseen Lestoilla on bi.

valupertti lähetti viestin #759688 kohteeseen Formuloiden kul.

sonja lähetti viestin #759687 kohteeseen Manne.

valupertti lähetti viestin #759686 kohteeseen Mummo rullattu .

valupertti lähetti viestin #759685 kohteeseen Lestoilla on bi.

Frensesia lähetti viestin #759684 kohteeseen Formuloiden kul.

sonja lähetti viestin #759683 kohteeseen Metamucil mainos..

Kenway lähetti median Herää Ville.

Frensesia lähetti viestin #759682 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

Frensesia lähetti viestin #759681 kohteeseen Mummo rullattu .

Likasanko lähetti viestin #759680 kohteeseen Oispa syksy..

Nakuankka lähetti viestin #759679 kohteeseen Lestoilla on bi.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759678 kohteeseen Lestoilla on bi.

valupertti lähetti viestin #759676 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

valupertti lähetti viestin #759675 kohteeseen Formuloiden kul.

valupertti lähetti viestin #759674 kohteeseen Formuloiden kul.

valupertti lähetti viestin #759673 kohteeseen Mummo rullattu .

Nakuankka lähetti viestin #759672 kohteeseen Formuloiden kul.

Granit lähetti viestin #759671 kohteeseen Mummo rullattu .

Nakuankka lähetti viestin #759670 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

valupertti lähetti viestin #759669 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

valupertti lähetti viestin #759668 kohteeseen Formuloiden kul.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759666 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

Nakuankka lähetti viestin #759665 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759664 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

SetäMies lähetti viestin #759663 kohteeseen Formuloiden kul.

valupertti lähetti viestin #759662 kohteeseen Formuloiden kul.

valupertti lähetti viestin #759661 kohteeseen Mummo rullattu .

Nakuankka lähetti viestin #759660 kohteeseen Formuloiden kul.

SetäMies lähetti viestin #759659 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

Nakuankka lähetti viestin #759658 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

Granit lähetti viestin #759657 kohteeseen Mummo rullattu .

Granit lähetti viestin #759656 kohteeseen oon alasti ja j.

valupertti lähetti viestin #759655 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

Nakuankka lähetti viestin #759654 kohteeseen Metamucil mainos..

Likasanko lähetti viestin #759653 kohteeseen porno on....

Nakuankka lähetti viestin #759652 kohteeseen Loimulohen ukkeli myi lohta.

Nakuankka lähetti median Loimulohen ukkeli myi lohta.

Granit lähetti viestin #759651 kohteeseen Syksyn hirvestyskalusto.

valupertti lähetti viestin #759650 kohteeseen Formuloiden kul.

Spermaprinsessa lähetti median Metamucil mainos..

Kenway lähetti viestin #759648 kohteeseen Oispa syksy..

valupertti lähetti viestin #759647 kohteeseen Rakas Päiväkirj.

valupertti lähetti viestin #759645 kohteeseen Nakuankka saata.

valupertti lähetti viestin #759644 kohteeseen Nakuankka saata.

Nakuankka lähetti viestin #759643 kohteeseen Nakuankka saata.

Likasanko lähetti viestin #759642 kohteeseen HEIL HITLER.

Likasanko lähetti viestin #759641 kohteeseen Nakuankka saata.

valupertti lähetti viestin #759640 kohteeseen Mummo rullattu .

valupertti lähetti viestin #759639 kohteeseen Nakuankka saata.

Frensesia lähetti viestin #759638 kohteeseen Mummo rullattu .

Nakuankka lähetti viestin #759637 kohteeseen Nakuankka saata.

Wildebeest32 lähetti viestin #759635 kohteeseen pressan maga juhlat.

sonja lähetti viestin #759634 kohteeseen Syksyn hirvestyskalusto.

Wildebeest32 lähetti viestin #759633 kohteeseen premum vag.

valupertti lähetti viestin #759632 kohteeseen Oulussa joku sa.

valupertti lähetti viestin #759631 kohteeseen Nakuankka saata.

sonja lähetti viestin #759630 kohteeseen Pesulla.

sonja lähetti viestin #759629 kohteeseen Ihana nainen.

SetäMies lähetti viestin #759628 kohteeseen ihana nainen.

Psyyke lähetti viestin #759627 kohteeseen oon alasti ja j.

Attzuu

Realisaatio:
Tämmöset kusipaska lasit löysin mun varastosta, kuka vittu ne sinne oli laittanut? No , päätin laittaa päähääni pyöräilun ajaksi.

Niin sitten jo muutaman tunnin käytön jälkeen näkökenttään tulee sellainen "kumpu" alaspäin näköön, kumpu joka tuntuu siltä kuin jotenkin olisit menossa kokoajan ylämäkeen ja näitten paskeperseiden nimi on "RACER", voi perse mitä näön tuhoamista pelkillä laseilla voi tehdä, samalla kuin ajattelet suojaavasi näköäsi.

+0  0 viestiä  Piilota  19:24
SetäMies

Meillä oli kasarilla yläasteella eri opettaja [siis luokka johon häiriköt tuupattiin] semmonen naismainen ukko jolle annettiin lempinimi Tissi-Timo.

+0  1 viestiä  Piilota  18:21
SetäMies

Moro taas
Moon ollu torstai aamusya asti hönössä. Tiistaina pitäs ollas selvinpäin.

+0  2 viestiä   17:27
valupertti

Lestoilla on bileet kesken. Toivottavasti ne hirttää ne tarranliimaajat, joiden mielestä 13 vuotiaiden pitää askarrella tekokulleja.

Eiku. Eihä ne oo muslimeita. Ne sanoo että tuo ei ole järkevää. Ja osoittaa suunnan. Tuolta saa riisipuuroa järkevään hintaan. Jaksatte sitte liimata tarroja lisää.

+1  15 viestiä   15:25
valupertti

Formuloiden kulta-aika oli mielestäni vuosina 1995-2010 Ei ollu sähköpaskaa. Ratarajat oli enempiki suosituksia, eikä niiden rikkominen ollu rikos. Nykyään puolet autosta on sähköä, ja kiroilustaki rangaistaan. Kuskit puhuu ku poliitikot ettei nyt vain kukaan suuttuisi.

SIlloin joskus katottiin että kenen perse kestää merivettä.

+3  10 viestiä   13:50
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä   13:22
valupertti

Mummo rullattu ja peltimansikkaa hankittu.

+1  10 viestiä   12:28
SetäMies

Epic RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition ilmasex
https://store.epicgames.com/p/rollercoaster-tycoon-3-complete-edition

+1  0 viestiä  Piilota  11:35
valupertti

Nakuankka saatanan juutalainen! Siirrä mulle vähä nazikultaa että saan peltimansikkaa!

+0  8 viestiä  Piilota  11:29
SetäMies

oon alasti ja juon lonkeroo saatana

+0  8 viestiä   10:59
SetäMies

+0  1 viestiä   10:38
ThisIsRape69

HEIL HITLER

+2  2 viestiä   05:26
digimummo

Rakas Päiväkirja.

Helsingistä kotiinpäin körötellessäni päätin käydä matkanvarrella Tampereen Ikeassa hakemassa nopeasti ja kätevästi lampun.
Virhe.

Tampereen Ikeaa ei voi olla huomaamatta. Se on se suomalaiseen kulttuurimaisemaan niin luontevasti istuva myrskynsininen jättiläiskuutio jonka kyljessä lukee Näsinneulan kokosilla kirjaimilla IKEA.

Paikka on helposti nähtävissä mutta ajapa sinne autolla. Opastekylttejä ei ole. Lähdin siis ajamaan kohti kuutiota ja huomasin olevani hyvää kyytiä ajamassa kohti Lahtea. Ylivertaisen suuntavaistoni avulla ja hitusen liikennesääntöjä venyttämällä paikka kuitenkin löytyi.

Ikea on piiritetty liikenneympyröillä. Ne ovat hyvää verryttelyä tulevalle aivomyrskylle. Pää on sekaisin jo ennenkuin saa auton parkkiin.
Parkkipaikan on suunitellut joku joka ei koskaan ole suunnitellut mitään. Saan kuitenkin auton parkkiin ja marssin tärkeänä lamppuostoksille. Tässä vaiheessa vielä eheänä ihmisenä.
Ensimmäisenä vastassa on Liisa Ihmemaassa -tyyppinen pyöröovi. Moottorilla hissuksiin pyörivä laitos hämmentää niin että pyörin tässäkin pari ylimääräistä rinkiä. Pyöröovista pääsee vihdoin aulaan, jossa kokonsa puolesta voisi pitää lentonäytöksen. Kiitos em. suuntavaistoni, löydän itse myymälään johtavat portaat ilman GT-karttaa.

Mietin, pitäisikö ottaa ostoskärry, mutta päätän, ettei sillä ole käyttöä. Mähän vain kipaisen hakemassa sen lampun.
Rappusten yläpäästä päästään vihdoin itse myymälään. Napamantereen kokoinen paikka on ammuttu täyteen erilaisia kalusteryhmiä ja muuta roinaa. Tavaraa on kuin Mustamäen torilla muttei niin laadukasta. Nämä ei kuitenkaan ole myynnissä vaan mallina sille, mitä voit ehkä tuonnempana ostaa. Tyrkyllä on myös maalaamattomia lyijykynänpätkiä. Kaikki muu on suurta, lyijykynät ei.
Lattiassa on nuolet jotka kertovat miten reitillä edetään. Ne kiertävät hyvin seikkaperäsesti tuon koko helevetin esikartanon. Ainoat paikat mitkä jäävät näkemättä, ovat henkilökunnan suihkutilat ja siivouskomero.

Henkilökunnasta en tosin ole ihan varma. Sitä kun ei näkynyt missään. Sen sijaan asiakkaita pyöri joka puolella, mm. se edessäni taapertava laajahko naisihminen, joka oli tällännyt ostoskärryynsä maton. Poikittain tietenkin, muutenhan siitä olisi päässyt ohi. Nuolien ohjaamalta reitiltä ei voi poiketa. Kokeilin, ajattelin oikaista, mutta löysin itseni kolmisen kilometriä aikaisemmin ohittamastani paikasta.

Mietin mitä tapahtuu, jos Ikeassa syttyy tulipalo. Kestää neljä päivää ennenkuin asiakkaat pääsevät - nuolia seuraten - ulos. Palopäällikkö todennäköisesti kuullessaan mikä paikka palaa, syyttää huonoa kuuluvuutta ja antaa koko roskan palaa maan tasalle. Nyt ei kuitenkaan onneksi pala. Ainoa savu mitä näkyy nousee miespuolisten asiakkaiden korvista.
Kierrettyäni maratonin mittaisen lenkin huomaan jälleen tulleeni portaiden ääreen. "Selvisin!", ajattelin, mutta liian aikaisin. Olin tullut vasta esittelykierroksen päähän. Tästä alkoi varsinainen myymälä. Ajattelemattomuutta myymälän suunnittelussa osoittaa mielestäni se, että tässä kohtaa ensimmäisenä oli tyrkyllä aterimia, mm. teräviä veitsiä. Kävi mielessä vetää ranteet auki.

Kiertelin ja kaartelin nuolia seuraten käsittämättömän roinamäärän keskellä ja ihmettelin tavaroiden nimiä, joista tuli mieleen ruotsinkieliset sisäelimet. Harmittelin myös, etten ottanyt sitä ostoskärryä mukaan. Olisin voinut käpertyä nukkumaan siihen. Lyijykynilläkin olisi ollut käyttöä, olisin voinut syödä niitä sillä nälkähän tässä marssiessa tuli. Nyt selvisi sekin miksi kynät olivat pureskeltuja.

Löysin lamppuosaston. Voitto, ajattelin ja erehdyin taas. Jos mä haen Prismasta lampun niin valitsen lampun ja nostan laatikon hyllystä. Ikeassa ei noin huolimattomasti toimita. Lamppu löytyi kaikenkaikkiaan noin 30 neliön alueelta. Piti kerätä eri hyllystä kisko, virtalähde, spotti ja polttimo. Jokaisessa paketissa oli 400-sivuinen käyttöohje. Mulla oli nyt kaipaamani lamppu eli sylillinen tavaraa. Taas oli ikävä sitä ostoskärryä.

Jälleen seuraan nuolia, nyt jo puolijuoksua. Mietin, että voisi ensikerralla ottaa nuolitarroja mukaan ja läpällä liimailla niitä Ikean lattiaan sinne tänne aiheuttamaan epätoivoa vaimojensa ostosreissulle pakottamille miesraasuille. Sitten ymmärrän ettei onnistu, koska ensikertaa ei toivottavasti tule.
Saavun lopulta varastoalueelle. Paikka on kuin Grand Canyon paitsi että korkeuserot ovat täällä suuremmat. Led Zeppelinin kaverit olivat varmaan Ikean varastossa hakemassa ylähyllyltä tikkailla jotain keksiessään Stairway to Heavenin.

Varaston suulla on kartta josta näkee mistä haluamasi Strögen-nojatuoli tai Fjollan-tarjoilutaso löytyy. Navigaattori olisi parempi. Koko Euroopan kartoilla.
Pienessä paniikissa ramppaan varaston läpi kassoille. Jonot ovat yhtä mahtavat kuin kaikki muukin niitä lyijykyniä lukuunottamatta. Kaikilla on kärryissään Hiacen kokoinen röykkiö tavaraa. Tyrkyllä on myös lasikuitumatosta valmistettuja sinisiä Ikea-kasseja, joita voi ostosreissun jälkeen kätevästi käyttää vaikkapa asuntoauton suojapeitteenä.

Valitsen tietenkin lyhyimmän kassajonon, jonka päästä löytyy itsepalvelukassa. Itsepalvelukassaa saa käyttää, jos ostoksia on enintään viisitoista. Pääsen nippanappa käyttäjäksi koska mullahan on vain yksi lamppu, tosin lähes viidessätoista osassa. Ei ihme ettei näille kassoille ollut jonoa. Hätäinen maksu tai no, hätäinen ja hätäinen, piti vastata kolmeenkymmeneen kysymykseen etukorteista, boonuskorteista, alennusvouchereista jne. ensimmäisen näkemäni henkilökunnan edustajan kyylätessä olan yli kuin haukka.

Kassojen jälkeen oli tyrkyllä hotdogeja puolella eurolla mutta vaikka nälkä oli, en uskaltanut ostaa. Ties mitä kommelluksia sekin olisi tiennyt. Sitäpaitsi kaikki tähän saakka näkemäni oli väsätty lastulevystä niin ei niistä hodareistakaan voinut olla varma. Vessaankin olisi pitänyt päästä mutta siellä olisi pitänyt kuitenkin kasata itse vesi ruuvaamalla pienellä kuusioavaimella yhteen H, 2 ja O niin jätin väliin.

Länsi-Intian kokoisen aulan ja kiduttavan hitaasti pyörivän pyöröovijättiläisen läpi ulos ja autoa etsimään. Liikenneympyrähelvetin läpi ja maantielle. Tosin loistavasta suuntavaistosta huolimatta ensin kovalla touhulla vahingossa kohti Helsinkiä, mutta liikenteenjakajan yli U-käännös ja Vaasan väylä löytyi. Rootvallin reunaan jäänyt takimmainen äänenvaimentaja on pieni hinta siitä, että pääsi pois tuolta.

Ensikerralla painan Ikean kohdalla kaasua lumpio lukossa.

+0  2 viestiä  Piilota  03:27
valupertti

Oulussa joku sai puukosta. Se on muute jännää ku katsoo otsikoita. Miten niiden sävy muuttu riippuen lähteestä.
Jostain syystä tietyt mediat huutavat heti puukotetun ulkomaalaistaustaa.

On hyvin mielenkiintoista, että miksi kaikissa rikostapauksissa ei toimita samalla tavalla.

+4  3 viestiä   01:25
Kukkahattumies

Miksi naurunappula lopetettiin?? Se oli niin hyvä, sniiiff

+1  5 viestiä  Piilota  00:36
Nakuankka

Kiva tollanen grandiosa ranch pizza johon laitoin aurajuustoa sekä tulista kastiketta päälle. Tulee suatanan suussa sulavainen. Nainen. Ihana nainen. Ruokaorgasmi.

+0  7 viestiä   23:41
Kenway

Jos ei viina ja terva ja hauta
Auta pilkkomaan pimeää
Hiillos hiipuu tuhka tummuu
Kylmä löytää kotiin
Kuin routa maahan
Tuhka tiheään

+4  3 viestiä  Piilota  22:55
SetäMies

Moro

+0  10 viestiä   21:20
Nakuankka

Kävin kaupassa, ostin testiksi 8% 0,5L Coop lonkeron. Jokin vihreä/vihertävä tölkki. Saa nähdä onko mistään kotoisin, juon nyt ensin normi kaljan pohjalle

+0  26 viestiä   15:48
Psyyke

PERJANTAI!

+1  1 viestiä   13:38
SetäMies

myssä @psyyke ?

+0  5 viestiä   12:15
SetäMies

mitä öijät ja ämmät

+0  3 viestiä   12:11
valupertti

Vois lähtä Biltemaan porsastelemaan.

+0  16 viestiä   11:57
SetäMies

+2  0 viestiä   10:17
SetäMies

kusimuna neekeri juutalainen

+0  2 viestiä  Piilota  09:29
SetäMies

Varhais åernaa pannulla
ai että

+0  0 viestiä   08:39
SetäMies

mitä vittua
joku neekeri ajaa nurmikkoo näin aamuyöstä

+0  0 viestiä   07:35
SetäMies

huomenta
lonkero kork'ed

+0  0 viestiä   06:07
Nakuankka

Kuparia eikä pirkka-kaljaa enää kohta myydä sillä Pirkan sekä Coopin tuotteiden suositteleminen lopetettiin presidentin päätöksellä. Olutvalikoima kallistuu halvimpien oluiden poistuttua markkinoilta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/50ad166e-15ec-45c3-a1ac-81509ba52f56

+1  11 viestiä   20:46
Mustelmann

Luin jostain uutisen, jonka mukaan vihreät asuvat mieluiten kaupungissa, kun taas persut asuvat mieluiten luonnon keskellä. Tämä on outoa, jos ottaa huomioon, että vihreät haluavat suojella luontoa, kun taas persut haluavat hakata metsät pois ja muutenkin vastustavat kaikenlaista luonnonsuojelua. Olen hämmentynyt.

+1  6 viestiä  Piilota  19:53
SetäMies

Ompa hiljasta
Rotat nukkuu ja lampaat menee nukkuun

+1  7 viestiä   17:49
SetäMies

Ajoin pään kaljuks ja lyhensin partaa noin 20 senttiä.

+0  0 viestiä  Piilota  17:41
Nakuankka

Oho, hupsista :D Ihmettelin miks netti ei tietokoneella toimi, sit tarkistin luurista ja 140e edestä laskuja maksamatta :P Kummasti alko netti taas toimii kun makso ne pois ;P

+0  17 viestiä   16:52
SetäMies

Bää bää

+0  0 viestiä  Piilota  13:50