Nakuankka suosittelee viestiä #759029 .
Ei mennyt niin kuin elokuvissa Ei mennyt niin kuin elokuvissa
Ron swanson Ron swanson
Sonjat lempipuuhissaan 2 Sonjat lempipuuhissaan 2
khleb khleb
Kissajuttuja Kissajuttuja
Arvatkaa mikä kokoelma? Arvatkaa mikä kokoelma?
sirkusteltta sirkusteltta
Helikopterit käyntii Helikopterit käyntii
pettämätöntä logiikkaa pettämätöntä logiikkaa
lyhyt satu lyhyt satu
Joogaa Joogaa
Sonjat lempipuuhissaan Sonjat lempipuuhissaan

SetäMies lähetti viestin #759069 kohteeseen Vielä 1-2 vuott.

Nakuankka lähetti viestin #759068 kohteeseen Vielä 1-2 vuott.

SetäMies lähetti viestin #759067 kohteeseen Vielä 1-2 vuott.

Nakuankka lähetti viestin #759066 kohteeseen @nakuankka Mik.

SetäMies lähetti viestin #759065 kohteeseen @nakuankka Mik.

Nakuankka lähetti viestin #759063 kohteeseen @nakuankka Mik.

SetäMies lähetti viestin #759062 kohteeseen @nakuankka Mik.

Nakuankka lähetti viestin #759060 kohteeseen @nakuankka Mik.

SecretMetal lähetti viestin #759057 kohteeseen Hei luolaston a.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759055 kohteeseen Hei luolaston a.

Granit lähetti viestin #759051 kohteeseen Minä taidan pak.

sonja lähetti viestin #759050 kohteeseen Nätti likka 4.

SecretMetal lähetti viestin #759049 kohteeseen Nurmikko teuras.

digimummo lähetti viestin #759048 kohteeseen Rillausta.

digimummo lähetti viestin #759047 kohteeseen Ihan sekaisin vaan.

SetäMies lähetti viestin #759046 kohteeseen Mikähän siinä o.

Kenway lähetti viestin #759045 kohteeseen Oispa syksy..

antimateria lähetti viestin #759044 kohteeseen Kimalainen on s.

antimateria lähetti viestin #759043 kohteeseen Rullakebab.

antimateria lähetti viestin #759042 kohteeseen Mikähän siinä o.

hapsi_ lähetti viestin #759041 kohteeseen Tyty.

hapsi_ lähetti viestin #759040 kohteeseen 4 makkaraa. Uus.

hapsi_ lähetti viestin #759039 kohteeseen Nurmikko teuras.

hapsi_ lähetti viestin #759038 kohteeseen Suklaata.

hapsi_ lähetti viestin #759037 kohteeseen Se alkoi sitten.

SetäMies lähetti viestin #759036 kohteeseen lihaperunasosel.

hapsi_ lähetti viestin #759035 kohteeseen Sohvapaikoista .

hapsi_ lähetti viestin #759034 kohteeseen Rehellisyys kuu.

hapsi_ lähetti viestin #759033 kohteeseen Rehellisyys kuu.

hapsi_ lähetti viestin #759032 kohteeseen Rillausta.

hapsi_ lähetti viestin #759031 kohteeseen Kävin hakeen lä.

hapsi_ lähetti viestin #759030 kohteeseen T PAITOJA.

hapsi_ lähetti viestin #759029 kohteeseen Hyvää huomenta.

hapsi_ lähetti viestin #759028 kohteeseen Tilasi wolttine.

hapsi_ lähetti viestin #759027 kohteeseen lasimiina.

hapsi_ lähetti viestin #759025 kohteeseen Hyvä peli.

hapsi_ lähetti viestin #759023 kohteeseen [m=68385].

Likasanko lähetti viestin #759024 kohteeseen Oispa syksy..

hapsi_ lähetti viestin #759022 kohteeseen Minä taidan pak.

Kessu lähetti viestin #759021 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

hapsi_ lähetti viestin #759020 kohteeseen Ihan sekaisin vaan.

sonja lähetti viestin #759019 kohteeseen Tyty.

hapsi_ lähetti viestin #759018 kohteeseen Huhhuh. Olipa l.

sonja lähetti median Tyty.

hapsi_ lähetti viestin #759016 kohteeseen jeti saamelaisista.

hapsi_ lähetti viestin #759015 kohteeseen jeti saamelaisista.

hapsi_ lähetti viestin #759014 kohteeseen voi kauhia tuota internettiä.

sonja lähetti viestin #759013 kohteeseen Hyvää huomenta.

hapsi_ lähetti viestin #759012 kohteeseen Joku homo oli u.

Granit lähetti viestin #759010 kohteeseen muumitalo lukitaan yöksi.

SetäMies lähetti viestin #759009 kohteeseen [m=68385].

Heimosenkeimo lähetti viestin #759008 kohteeseen [m=68385].

Psyyke lähetti viestin #759007 kohteeseen Hyvää huomenta.

hapsi_ lähetti viestin #759006 kohteeseen Hyvää huomenta.

hapsi_ lähetti viestin #759005 kohteeseen Kimalainen on s.

hapsi_ lähetti viestin #759004 kohteeseen Kalan tappamime.

hapsi_ lähetti viestin #759003 kohteeseen [url]https://ww.

sonja lähetti viestin #759002 kohteeseen muumitalo lukitaan yöksi.

hapsi_ lähetti viestin #759001 kohteeseen [m=68385].

sonja lähetti viestin #758999 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

Psyyke lähetti median muumitalo lukitaan yöksi.

SetäMies lähetti viestin #758998 kohteeseen Valupertin lääke/tupakka-vajaus.

sonja lähetti viestin #758996 kohteeseen aku laulaa.

sonja lähetti viestin #758995 kohteeseen Hieman eri lukemat.

sonja lähetti viestin #758994 kohteeseen Granitin tyttökaveri.

sonja lähetti viestin #758993 kohteeseen Valupertin lääke/tupakka-vajaus.

Nakuankka lähetti viestin #758992 kohteeseen Kimalainen on s.

sonja lähetti viestin #758991 kohteeseen Hyvää huomenta.

sonja lähetti median Hyvää huomenta.

digimummo lähetti viestin #758990 kohteeseen [url]https://ww.

digimummo lähetti viestin #758989 kohteeseen matkailua.

digimummo lähetti viestin #758988 kohteeseen pikku purasu vain.

digimummo lähetti viestin #758987 kohteeseen Juhannus kutina.

nekustaja lähetti viestin #758986 kohteeseen Kimalainen on s.

digimummo lähetti viestin #758985 kohteeseen Valupertin lääke/tupakka-vajaus.

digimummo lähetti median Valupertin lääke/tupakka-vajaus.

digimummo lähetti viestin #758984 kohteeseen Kass paksu jäi .

digimummo lähetti viestin #758983 kohteeseen Hukuttaakaa kai.

Granit lähetti viestin #758982 kohteeseen [url]https://ww.

digimummo lähetti viestin #758981 kohteeseen Rehellisyys kuu.

digimummo lähetti viestin #758980 kohteeseen Hyvä alkolin Ju.

digimummo lähetti viestin #758979 kohteeseen [url]https://ww.

digimummo lähetti median Granitin tyttökaveri.

digimummo lähetti viestin #758976 kohteeseen Mä meen just nu.

digimummo lähetti viestin #758975 kohteeseen Kalan tappamime.

digimummo lähetti viestin #758974 kohteeseen vielä kun sais .

Granit lähetti viestin #758973 kohteeseen Kalan tappamime.

Granit lähetti viestin #758971 kohteeseen Hieman eri lukemat.

valupertti lähetti viestin #758970 kohteeseen Kalan tappamime.

valupertti lähetti viestin #758968 kohteeseen Mä meen just nu.

Nakuankka

Vielä 1-2 vuotta sitten, @setämies melkeen blokkas mut homokuvista ja @heimosenkeimo itseasiasa teki sen. Nyt kun setämies homoilee etusivulla kukaan ei sano yhtään mitään :D

Luolasto, se tekee sinusta uuden miehen!

+0  3 viestiä   20:34
SetäMies

Oltiin nakun kanssa juhannuksena mökillä.

+0  0 viestiä   20:22
SetäMies

Seksitapahtuma päätyi kaupungin sivuille – Lääkäri-Atella meni kuppi nurin: "95 prosenttia kansasta ei ymmärrä"
Ate on herkkä :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9efd670b-9954-445e-b00f-26c0e57f2424

+0  0 viestiä  Piilota  19:59
Nakuankka

Vetääköhän Norja futiksessa samanlaisen yllärin kuin jääkiekossa ? Mä en nyt tarkoita että ne voittais pronssia, vaan ylipäätään että niiden sijoitus on ylipäätään huomattavasti korkeammalla ? Wikin mukaan suurin voitto on suomesta 12-0 mutta sen lisäks eivät ole päässeet kuin kolmasti MM-peleihin ja kerran EM-peleihin. Molemmissa tuli samointein turpaan, joten jo nyt Norjalla menee aivan vitun hyvin historiaansa nähden. Toki siel on nyt Haaland joka on niiden peruspilari täl hetkel, joten ei ne tarttis ku pari voittoa vielä niin ois jo historian kirjat sekasi. Nytkin ens peli Norja-Senegal Feikkauksen kertoimella 2,18 norjalle, tasuri 3,45 ja senegal 3,25. Toi on kyllä sellanen kohde etten yhtään osaa sanoa, ehkä riskillä vois laittaa Norjan voittamaan yhdellä maalilla jos kertoimia hakee

+0  0 viestiä  Piilota  19:42
SecretMetal

Hei luolaston ammattirotat! Oonko mää ainoa jonka mielestä tuo yleistuen hakeminen ja kelan viestintä omassa kelassa on menny jotenki ihan päin vittua? :D Luultavasti sain haettua rottarahat viime kuulta, mutta etusivulle jäi silti kaks ilmotusta, että haepa tästä taas tukiaiset ja molempia klikkaamalla päädyin samaan pisteeseen, missä päivämäärät tuntu olevan ihan pisin vittua... Niin ja onhan mulla yks keissi siellä oottanu päätöstä jo helmikuusta asti ja nyt vasta pystyin varmistumaan siitä, että mun vastine on varmasti menny perille, mutta päätöstä odotellaan edelleen. :D Kyllä Kela on vitun hieno laitos....

+0  2 viestiä   19:28
SetäMies

Henrik Haukeland
Lyö itsesi läpi koko maailmalle mm-kisoissa

<mene venäjälle ja kansainvälinen ura ohi
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000012095017.html
Välkky kaveri

+0  0 viestiä   19:16
SetäMies

lihaperunasoselaatikkoo
Elikkäs pussymuusia ja jauhenlihaa

+0  1 viestiä   16:06
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä   15:44
SetäMies

Mikähän siinä on että kännissä iskee siivous into? Tiskausta, pyykkäystä jne. Nyt hoidetaan tiskit ja pyykit.

+1  2 viestiä  Piilota  14:32
SetäMies

+1  4 viestiä  Piilota  12:27
SetäMies

Hain kopan sandelssia saatana

+0  0 viestiä   11:56
Granit

+0  0 viestiä  Piilota  02:16
valupertti

Kimalainen on söötti karvapallo. Ampiainen on häijy vittupää. Mehiläinen taas säyseä ja kerää hunajaa.

+2  4 viestiä   01:38
valupertti

Kalan tappamimen on taatusti väärin. Mutta entä sääski? Onko siinäki moraaline ongelma?

Tiedän kyllä etten saa nukkua tarpeeksi. Mutta herätyskellon pelkääminen. Se on hullua se.

+1  4 viestiä   01:24
Nakuankka

Mä meen just nukkumaan, sekä otan housut pois. Hitaasti.

+0  3 viestiä  Piilota  00:20
Granit

Sanokaa joku tuolle Gaymorotalle, että "säälittävää" :|

+0  2 viestiä   21:48
digimummo

Huomenta homppelit. Kattokaapa tuosta pianointia :D

+0  2 viestiä   21:32
Granit

https://www.is.fi/viihde/art-2000012091876.html
Ja nyt joku, jolla on Instagram-tili, postaa tämän videon tänne. Hopihopi. Saa postata muitakin Amskin videoita, se on ihuna nainen.

+0  4 viestiä   21:11
Heimosenkeimo

Autoon on huomenna huolto ja hitsausta, ja meikä havahtu tänää että mulla on siihen eteen uudet pellit, siis vanhat uudet enkä ollu tehny niille mitään.
Kävin sit hakee motonetistä jotain pikasta ruosteen irrottajaa, se toimi toiseen lokaarin hyvin mut toiseen ei.
Sit aatteli et sipasen neekerillä ne isoimmat ruosteet pois mut olis suuressa viisaudessani änkeny jonku diy nastanpoistopultin porakoneeseen joka ei lähteny enää pois sieltä pesästä.
Hävetti vitusti mut vedin ruosteen ja halkeilevan maalin päälle vitun paksun kerroksen ferrexiä.
Sutasen viä hopeaksi noi ja kyllä ne taas hyvältä tän kesän näyttää. Vanhat pellit muuttuu tomuks kun niihin koskee ni on noi ny huomattava parannus.
No, onneks on ees kaljaa.

+0  16 viestiä  Piilota  17:36
Nakuankka

Tossa ohje miten tehdä kebabbia kuin neekeri. Pakko sanoa että toi muuten näyttää ja vaikuttaa todella hyvältä, vaikka itse dönerin kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä mutta kotikebabiksi ihan herkullisen näköistä

+0  0 viestiä  Piilota  16:40
wiz

jaksaisko katella taas palloa

+0  2 viestiä  Piilota  16:30
ThisIsRape69

+0  0 viestiä   16:20
valupertti

Hyvä alkolin Jumala joka olet taivaassa, maassa ja meissä kaikissa.

Kiitän lahjastasi, mutta haista vittu tästä jälkitilasta.

+0  1 viestiä  Piilota  15:24
Strigoi

Oispa syksy.

+0  3 viestiä  Piilota  14:21
ThisIsRape69

krapulan taso: erittäin paha
pakko hakea joku tasottava jostain. ja joku mäkkäri juustopulla. ja kattoo loppupäivä animea peiton alla

+0  6 viestiä  Piilota  11:29
Heimosenkeimo

Keräsin eilen kaiken tiellä olevan irtaimiston makkariin ja pisti matot eteisee. Kohta mattopyykille ja sit imurointi ja moppaus nii eiköhän tän vuoden ja ensvuodenki siivoilut oo siinä. Selkävammasena ja muutenkin vähä vammasena koittaa näitä tehä nii se on aina 10min jälkee lepotauko.
Kaljaa haen aivan varmasti, jos joku on varma ni se on varma.

+0  0 viestiä  Piilota  08:54
SetäMies

Huomenta

+0  1 viestiä  Piilota  06:21
Granit

+0  0 viestiä   04:07
Granit

Olen kyllä jonkinlainen autisti. Piti ajaa kaksikymmentä kilometriä veneellä mökiltä kotiin ja takaisin, koska unohdin huuliharpun.

+1  0 viestiä   02:56
valupertti

Rehellisyys kuulemma perii maan. Mutta ei sillä pillua saa.

+0  25 viestiä  Piilota  18:27
Nakuankka

Nyt on taas kotiuduttu. Ja jumalauta tuli syötyä hyvin. Paras oli kello 02 aikaan grillattu itsekalastetut särjet ja ahvenat joita yrttimaisteissa folios grillattuna paahtoleipien päälle (jotka kans kävi grillis) ja lisänä vain juusto. Sit vähä pekoniherkkusieniä lastenkoskijalla toisena päivänä grillattiin kanaa sekä ananaspenisrenkaita. Sit oli kaljaa, skumppaa, juutalaisia juttuja sekä viis-kuuskymppiä kymppiä meni viinoihin. Ja aivan tyyntä, ei sadetta ja lämmin yö. Sekä kaikista tärkein, kunnon puulämmitteinen sauna harvian kiukaalla. Sekä järvi. Jossain kaukana haukkui koira.

+2  14 viestiä  Piilota  16:38
Strigoi

Oispa syksy.

+0  3 viestiä   16:32
valupertti

4 makkaraa. Uus enkka. Piti viimesen puolikkaan kohalla tosissaan tsempata.

+0  11 viestiä  Piilota  16:00
Spermaprinsessa

Hieman krapula on.
Pitäiskö masturboida 🤔

+0  2 viestiä  Piilota  15:58