Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 955 Medioita 67

ei paskea

Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta? Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta?
Taidetta Taidetta
Hawkingin viimeiset sanat Hawkingin viimeiset sanat
Vedätti puhelinmyyjää Vedätti puhelinmyyjää
hyvät ajat hyvät ajat
gondola kaikkialla gondola kaikkialla
ennen ja jälkeen ennen ja jälkeen
juna.webm juna.webm
aoe2 aoe2
Ou jea! Ou jea!
Splört splyt :D Splört splyt :D
Nussitaan aika-avaruutta Nussitaan aika-avaruutta
English longbows English longbows
Hyvä, jee! Hyvä, jee!
A game o box wi' a carro' innit A game o box wi' a carro' innit
Hautajaismenot Hautajaismenot
Caspian Sea Monster Caspian Sea Monster
Mr Coomer Mr Coomer
Donki konki Donki konki
Blini Kot Blini Kot
Pöystin Tarina Pöystin Tarina
Pekka Siitoin tribute Pekka Siitoin tribute
Nekromantiaa Nekromantiaa
Neukkujen ilmailusohjelmaa Neukkujen ilmailusohjelmaa
 1 079 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]