Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 955 Medioita 67

ei paskea

ukrain glory ukrain glory
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
aoe2 aoe2
hyvät ajat hyvät ajat
Benis :D Benis :D
Hautajaismenot Hautajaismenot
Hawkingin viimeiset sanat Hawkingin viimeiset sanat
Nekromantiaa Nekromantiaa
Ou jea! Ou jea!
Vanhan kansan vitjamunat Vanhan kansan vitjamunat
Blini Kot Blini Kot
Rajojen koettelua Rajojen koettelua
toinen maailmansota toinen maailmansota
Donki konki Donki konki
tyttö tyttö
Mr Coomer Mr Coomer
Ammattitason editointi Ammattitason editointi
too young to die too young to die
Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille
gondola kaikkialla gondola kaikkialla
Kyberneukkula Kyberneukkula
ennen ja jälkeen ennen ja jälkeen
Caspian Sea Monster Caspian Sea Monster
Pekka Siitoin tribute Pekka Siitoin tribute
 1 079 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]