Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 955 Medioita 67

ei paskea

Kyberneukkula Kyberneukkula
Blini Kot Blini Kot
toinen maailmansota toinen maailmansota
hyvät ajat hyvät ajat
must obey must obey
Neukkujen ilmailusohjelmaa Neukkujen ilmailusohjelmaa
narcs narcs
Hylkeitä Hylkeitä
feels vs reals feels vs reals
Hyvä, jee! Hyvä, jee!
Nussitaan aika-avaruutta Nussitaan aika-avaruutta
Ammattitason editointi Ammattitason editointi
Hawkingin viimeiset sanat Hawkingin viimeiset sanat
"Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri" "Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri"
gondola kaikkialla gondola kaikkialla
neukkurikardo neukkurikardo
Rajojen koettelua Rajojen koettelua
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Benis :D Benis :D
Vedätti puhelinmyyjää Vedätti puhelinmyyjää
Taidetta Taidetta
saattaa olla että riipasen kännin saattaa olla että riipasen kännin
Splört splyt :D Splört splyt :D
English longbows English longbows
 1 079 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]