Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 956 Medioita 67

ei paskea

Hylkeitä Hylkeitä
Ou jea! Ou jea!
Rajojen koettelua Rajojen koettelua
juna.webm juna.webm
Splört splyt :D Splört splyt :D
A game o box wi' a carro' innit A game o box wi' a carro' innit
voi vitya voi vitya
jäänmurtaja jäänmurtaja
Splot Splot
Nekromantiaa Nekromantiaa
what is love what is love
hyvät ajat hyvät ajat
Hyvä, jee! Hyvä, jee!
Heleät soinnut Heleät soinnut
pulet pulet
tervetuloa länteen tervetuloa länteen
narcs narcs
silmät sulaa silmät sulaa
internetti 101 internetti 101
Hawkingin viimeiset sanat Hawkingin viimeiset sanat
Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille
Vedätti puhelinmyyjää Vedätti puhelinmyyjää
Menetti kamunsa. Menetti kamunsa.
Kirkki lauleskelee Kirkki lauleskelee
 1 080 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]