Kampin edessä oli idioottien kokoontumisajot eilen ja siellä oli myös ko. puolueen mainos esillä. Ikivanha paskanen pakettiauto jokan kylkeen oli teipattu ehdokkaiden mainokset. Ei vissiim rahan kerjäys oo lähteny vielä kunnolla tulille.
[
1 viestiä
|
]
⭰
likka kivi taas aivopieree 🤦♂️
Virheä logiikka
Anu ja Jumala
Yle sensuuria.
Elokapina
Vaalitulos
Vasemmistopoliitikko.
Halla-aholla on asiaa
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.