Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Elokapinallisia pidätetään Elokapinallisia pidätetään
Harri, vanha paljuhomo Harri, vanha paljuhomo
Juutalaiset tekee gojimeista homoja Juutalaiset tekee gojimeista homoja
Meemi Meemi
Toimittajat. Toimittajat.
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
Taas Jussi oli oikeassa. Taas Jussi oli oikeassa.
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Li Andersson Li Andersson
sentristi sentristi
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
natsi tulos natsi tulos
Vasemmisto sairaus Vasemmisto sairaus
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Hehe t: Stalin Hehe t: Stalin
Hallitus suorittaa Hallitus suorittaa
Ydinasenappini nytkähtelee! Ydinasenappini nytkähtelee!
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Vassari wojak Vassari wojak
 798 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
06.04.2019 10:12:30
[ + 3 | ]

Lol, Keskusta

[27283] [Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif] [0.17 MB] [500x334] [] []
Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif

naurunappula

(682)  · 

keskusta

(51)  · 

gif

(490)  · 

paavo väyrynen

(16)  · 

matti vanhanen

(7)
06.04.2019 12:07:49
#182884 [+-] Piilota Suosittele

koko keskusta pitäis laittaa syytteeseen kaikesta suhmuroinneista. On varmaan suomen korruptuneisin puolue

06.04.2019 12:50:43
#182894 [+-] Piilota Suosittele

>>182884
"Kepu pettää aina"

Sanonta, joka on vanha ja aivan liian todellinen.

Miettikää nyt jumalauta Keskustan äänestäjät, Sipilä nappaa jonkun Bernerin jostain nurkasta ministeriksi. Tuosta noin vaan. Kokoomuslaisempi hirviö kuin Käteinen, Orpo ja Stubb yhteensä. Lastensairaalahuijari ja kaikkea muuta kivaa.
Mutta Sipilä vetää vain "Hieno nainen, viisas ja kaikkea, ministeriksi vaan. Rahat mulle ja hälle."

[ 3 viestiä | ]