Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018 Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Ilkeät natssit!! Ilkeät natssit!!
THANKS JOE THANKS JOE
SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
Keskusta 2. Keskusta 2.
Johan bäckman Johan bäckman
Miksi tämä ei toimi ikinä missään? Miksi tämä ei toimi ikinä missään?
Haittasuomalaisten rikollisuus Haittasuomalaisten rikollisuus
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja. Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
"Kulttuurimarxismi" "Kulttuurimarxismi"
SDP VS PS SDP VS PS
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Sanna Sanna
Samariinin ajatukset Samariinin ajatukset
Sanna Marinin uusi uniformu Sanna Marinin uusi uniformu
Lemmy Lemmy
Anna meidän rahat. Anna meidän rahat.
 798 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
06.04.2019 10:12:30
[ + 3 | ]

Lol, Keskusta

[27283] [Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif] [0.17 MB] [500x334] [] []
Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif

naurunappula

(682)  · 

keskusta

(51)  · 

gif

(490)  · 

paavo väyrynen

(16)  · 

matti vanhanen

(7)
06.04.2019 12:07:49
#182884 [+-] Piilota Suosittele

koko keskusta pitäis laittaa syytteeseen kaikesta suhmuroinneista. On varmaan suomen korruptuneisin puolue

06.04.2019 12:50:43
#182894 [+-] Piilota Suosittele

>>182884
"Kepu pettää aina"

Sanonta, joka on vanha ja aivan liian todellinen.

Miettikää nyt jumalauta Keskustan äänestäjät, Sipilä nappaa jonkun Bernerin jostain nurkasta ministeriksi. Tuosta noin vaan. Kokoomuslaisempi hirviö kuin Käteinen, Orpo ja Stubb yhteensä. Lastensairaalahuijari ja kaikkea muuta kivaa.
Mutta Sipilä vetää vain "Hieno nainen, viisas ja kaikkea, ministeriksi vaan. Rahat mulle ja hälle."

[ 3 viestiä | ]