Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
Iiris taas ding dong Iiris taas ding dong
Oulu Oulu
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Meemi Meemi
Make America Sane Again Make America Sane Again
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Protesting Donald Trump Strictly for Pussy Protesting Donald Trump Strictly for Pussy
Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
Mestari Mestari
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Donald Trump - It Is What It Is (REMIX) Donald Trump - It Is What It Is (REMIX)
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
Letsgobrandon Letsgobrandon
SoyBoy SoyBoy
Marin itäraja Marin itäraja
verkkouutiset verkkouutiset
En mää niinku.. En mää niinku..
uskovaiset uskovaiset
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla.. Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
Intian kosto Intian kosto
Meemi Meemi
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
 798 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
06.04.2019 10:12:30
[ + 3 | ]

Lol, Keskusta

[27283] [Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif] [0.17 MB] [500x334] [] []
Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif

naurunappula

(682)  · 

keskusta

(51)  · 

gif

(490)  · 

paavo väyrynen

(16)  · 

matti vanhanen

(7)
06.04.2019 12:07:49
#182884 [+-] Piilota Suosittele

koko keskusta pitäis laittaa syytteeseen kaikesta suhmuroinneista. On varmaan suomen korruptuneisin puolue

06.04.2019 12:50:43
#182894 [+-] Piilota Suosittele

>>182884
"Kepu pettää aina"

Sanonta, joka on vanha ja aivan liian todellinen.

Miettikää nyt jumalauta Keskustan äänestäjät, Sipilä nappaa jonkun Bernerin jostain nurkasta ministeriksi. Tuosta noin vaan. Kokoomuslaisempi hirviö kuin Käteinen, Orpo ja Stubb yhteensä. Lastensairaalahuijari ja kaikkea muuta kivaa.
Mutta Sipilä vetää vain "Hieno nainen, viisas ja kaikkea, ministeriksi vaan. Rahat mulle ja hälle."

[ 3 viestiä | ]