Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sannako se paha on? Sannako se paha on?
kuningas kuningas
Otto Meri, ihmisten ystävä Otto Meri, ihmisten ystävä
Olet murhaaja Olet murhaaja
Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
EU taas. EU taas.
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen. Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Antifasotilas. Antifasotilas.
Unelma on jo hyvällä alulla. Unelma on jo hyvällä alulla.
SoyBoy SoyBoy
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Verotusta lisää.. Verotusta lisää..
2 på gonget 2 på gonget
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
vihreät de gröna vihreät de gröna
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Jenkeissä Jenkeissä
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
 1 036 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
26.04.2019 20:17:18
[ + 1 | ]

Hallitustunnustelut aloitettu

[28640] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1068x782] [] []
tiedosto.jpg

persu

(150)  · 

anaali

(143)  · 

tissi

(68)
27.04.2019 12:43:33
#194620 [+-] Piilota Suosittele

>>194427
Propagandaahan tämä vain on ja sille tyypillisesti kontekstistaan erotettu yksittäinen kuva. Evilikin kun on liittynyt poliittisesti aktiivisten kuoroon, joka toki on itse kunkin oikeus ja valinta. Sinänsä vain pitää muistaa, että ei voi sanoa suvaitsevaiseksi itseään, jos maalittaa tiettyä porukkaa. Maallistuneessa lännessä politiikka on jo uskontoa voimakkaampi ja merkittävämpi asia eli tietynlaista rasismia tämäkin.

Eerola-kohun muistan parin vuoden (ah, tuossa oli vuosilukukin 2016) takaa. Vähän hämärä poninhäntä-äijä ja ajattelin, että kaveriporukan surkean bändin viritelmä vain, joten en viitsi kappalettakaan kuunnella. No, nyt tuli kuunneltua kun tarjottimella oikein oli. Ja olipas skeidaa.

Takaisin vaikka Månegarmin pariin.

27.04.2019 12:51:46 | 12:53:30
#194628 [+-] Piilota Suosittele

>>194620

En ole liittynyt aktiiviseksi. Vaalien jälkijunassa vain postailen kaikkea paskaa. Mutta saahan tämän käsittää väärinkin jos haluaa.
Höpsis, nimenomaan en suvaitse ketään. Sille en mahda jos vain tietty kritiikki riipaisee katsojan silmää. Ja rasismia? Voi ei. Valveutuneisuutta? Pois se minusta.

[ 9 viestiä | ]