Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Yle propagandaa taas 8. Yle propagandaa taas 8.
Jep, korruptiota ei ole. Jep, korruptiota ei ole.
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
Huumehörhöt Huumehörhöt
Taas mennään!3 Taas mennään!3
Ainoa oikea vastaus ryssälle Ainoa oikea vastaus ryssälle
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Yle propagandaa taas 6. Yle propagandaa taas 6.
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Vihreät 🤡 Vihreät 🤡
officer tatum officer tatum
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
herkkä joulunäytelmä herkkä joulunäytelmä
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Tynkkynen exposaa eloapinat Tynkkynen exposaa eloapinat
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Käteinen Käteinen
Galluppeja. Galluppeja.
 607 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa
04.09.2021 21:30:10
[ + 6 - | ]

Hutisalo..

[56393] [20210904_212922.jpg] [0.1 MB] [1465x682] [] []
20210904_212922.jpg
[56392] [20210904_212924.jpg] [0.15 MB] [1373x966] [] []
20210904_212924.jpg

ohisalo

(37)  · 

idiootti

(125)
04.09.2021 21:32:35
#497593 [+5] Piilota Suosittele

Ohisalo toimii tyypillisen sinisilmäisen kaltaisesti eli ummistaa silmänsä todellisuudelta ja lapsenomaisesti uskoo ihmisten puhtaaseen hyvyyteen.

04.09.2021 22:06:40
#497610 [+-] Piilota Suosittele

>>497593
kiehtova ajatus että uskos hyvään ja tekis sitä myös, eiku niihän mä pyrin tekeenki. itse olen paska ihminen mutta hyväntahtoinen semmonen. jos kaikki olis kuin minä nii kaikki olis rumia työttömiä.

[ 4 viestiä | ]