Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Emma Emma
Politiikka Politiikka
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus. YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Teksti-tv 14.9.2022 s.103 Teksti-tv 14.9.2022 s.103
Kiljusen herrasväki Kiljusen herrasväki
Ne erot.. Ne erot..
Hs propagandaa Hs propagandaa
Neljä ratkiriemukasta kuvaa Neljä ratkiriemukasta kuvaa
Suattaa olla repo - Antifantti julistaa Suattaa olla repo - Antifantti julistaa
Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia? Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia?
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Resitance Resitance
Demonit hästää Demonit hästää
demari demari
Sanna Marin poikkeuksellisesti riipparit kurissa Sanna Marin poikkeuksellisesti riipparit kurissa
Meemit. Meemit.
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️ Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️
Kulttilaiset sevattu Kulttilaiset sevattu
Sanna Marin Saulin bileissä Sanna Marin Saulin bileissä
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
 800 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
28.08.2020 13:35:12
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 28.08.2020.
👑 Katsotuin 28.08.2020.

the way forward

[47037] [the-way-forward.jpg] [0.12 MB] [500x688] [] []
the-way-forward.jpg

antifa

(66)  · 

kyle

29.08.2020 00:23:58 | 00:24:43
#381043 [+-] Piilota Suosittele

>>380800

Paikalliset aselait on ihan sekopäisiä, poliisit aseistettuja militioita, kansalaiset keskimäärin tyhmiä kuin vasemman jalan saapas ja presidentti dementoitunut hullu narsisti.

29.08.2020 00:43:45
#381058 [+-] Piilota Suosittele

>>381043 Lisää soppaan paska terveydenhuolto ja yksityistetty vankeinhoitolaitos, ja hernerokka on valmis. Tosin tuo hernerokka ei pieretä. Se pilaa ihmisten elämän. Oh. Unohdin koulutuksen.

29.08.2020 00:47:53
#381061 [+-] Piilota Suosittele

>>380773 Se ekan päähän ampuminen oli vähän kyseenalainen ja siitä se eskaloitu. Oli ilmeisesti apuasoittamassa eikä kuitenkaan kehuskelemassa, mitä tuli tehtyä. Joukko juoksipäälle, katumus ja adrenaliini oli korkea. Seuraava löi skeittilaudalla päähän ja repi kivääriä pois niin saatto olla vahingonlaukaus rintaan. Selvästi oikeutettu oli viimeinen, joka tempas pistoolin taskusta ja poika ampui vain pistoolikäteen. Ymmärrän kyllä hieman kaikkia osapuolia. Jos joku on jo ampunu jonkun niin katuun ja ase pois. Sit se vielä ampuu seuraavan niin ase esille. Jos lauma juoksee perään ja rupee hakkaamaan ja vetää astetta esiin niin kyllä siinä rupee ampumaan. Silti pitää sanoa, että hermot piti aika hyvin kun ei ampunu vaan silmittömästi. Saas nähdä mitä jury on mieltä.

30.08.2020 15:57:13 | 15:59:42
#381798 [+-] Piilota Suosittele

Huh.. Ja mä luulin että mää oon sekasin. Hei kuulkaa, meikä löysi feissarista Trumpin nylkyttäjäbotin. Kaikki apuun, poliittista suuntautumista huomioonottamatta. Näytetään Pruntin boteille mistä Suomi on tehty.

https://www.facebook.com/ellin.dize />

PS:Venäjänkieliset huom! El Darlin tai Ellin Dize on masokisti joka tykkää kun sille puhuu rumia ryssäksi, muistakaa mainita Trump,pedofilia ja Epstein.

PS:Kyllä, käytän sinua henkilökohtaisena armeijaNANI? Pröblems?

[ 9 viestiä | ]