Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Legendaarista Legendaarista
Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
Yes Yes
Putinin trollin äkykkyys osa 476 Putinin trollin äkykkyys osa 476
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
Suomen Trump 🤣 Suomen Trump 🤣
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
Muutama kuva 25. Muutama kuva 25.
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil
venäjän pelastaja venäjän pelastaja
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity
Donald Trump - It Is What It Is (REMIX) Donald Trump - It Is What It Is (REMIX)
Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa
retkeily retkeily
Fatim diarra Fatim diarra
6 kiihoittavaa kuvaa 6 kiihoittavaa kuvaa
Orpo Orpo
 760 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
08.09.2020 03:22:06
[ + 2 | ]

BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party


maga

(60)  · 

ymca

08.09.2020 14:26:07
#385463 [+-] Piilota Suosittele

>>385402
Mä käytän mun lempparipaitaa hyvin usein. Siinä lukee Suomi-Finland, on leijonalogo (Suomen vaakuna), ja myös vähän pienemmällä Suomen lippu hihassa. En ole kuitenkaan rasisti. Se on vaan hyvä ja komea paita.

08.09.2020 20:08:04
#385543 [+-] Piilota Suosittele

>>385478
Onko isänmaallinen sama kuin törkeä natsi-rasisti joka sytyttää tupakkansa koraanilla tai tooralla? Joskus jopa, voi hirvitys, sateenkaarilipulla!!?

08.09.2020 22:40:55
#385646 [+-] Piilota Suosittele

>>385463
Minunki lempi takki on ALPHA MA-1 ja hihassa suomenlippu. kenkinä käytän maihareita ihan siksi kun ne on tukevat ja pitävät hyvin liukkaammissaki olosuhteissa. Housuina maastohousut tai farkut ja paitana useimmin tumma huppari jollaki logolla. Kivat päällä ja helppo liikkua. Hattuna sään mukaan sukellusvenepipo tai verikauha.

En silti ole rasisti, mutta muut silti haluavat niin luulla. Tykkään vaan pukeutua rennosti...

[ 12 viestiä | ]