Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
nyrkkeily nyrkkeily
sininen puolue? sininen puolue?
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja. Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
Tilastot? Tilastot?
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
Ihana Sanna ❤ Ihana Sanna ❤
Meemit Meemit
Valta Kuuluu Venäjälle Valta Kuuluu Venäjälle
Suomi. Suomi.
Vasemmiston taloustieto. Vasemmiston taloustieto.
Uskonto Uskonto
Propagandaa Propagandaa
Huutista 🤣 Huutista 🤣
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Mitä vittua? Mitä vittua?
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
 760 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
08.09.2020 03:22:06
[ + 2 | ]

BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party


maga

(60)  · 

ymca

08.09.2020 14:26:07
#385463 [+-] Piilota Suosittele

>>385402
Mä käytän mun lempparipaitaa hyvin usein. Siinä lukee Suomi-Finland, on leijonalogo (Suomen vaakuna), ja myös vähän pienemmällä Suomen lippu hihassa. En ole kuitenkaan rasisti. Se on vaan hyvä ja komea paita.

08.09.2020 20:08:04
#385543 [+-] Piilota Suosittele

>>385478
Onko isänmaallinen sama kuin törkeä natsi-rasisti joka sytyttää tupakkansa koraanilla tai tooralla? Joskus jopa, voi hirvitys, sateenkaarilipulla!!?

08.09.2020 22:40:55
#385646 [+-] Piilota Suosittele

>>385463
Minunki lempi takki on ALPHA MA-1 ja hihassa suomenlippu. kenkinä käytän maihareita ihan siksi kun ne on tukevat ja pitävät hyvin liukkaammissaki olosuhteissa. Housuina maastohousut tai farkut ja paitana useimmin tumma huppari jollaki logolla. Kivat päällä ja helppo liikkua. Hattuna sään mukaan sukellusvenepipo tai verikauha.

En silti ole rasisti, mutta muut silti haluavat niin luulla. Tykkään vaan pukeutua rennosti...

[ 12 viestiä | ]