Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Persut Persut
Puoluueton media osa 55543. Puoluueton media osa 55543.
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Sannako se paha on? Sannako se paha on?
Jordan Peterson Jordan Peterson
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Scars on Broadway - They Say (lyrics) Scars on Broadway - They Say (lyrics)
Vasemmisto. Vasemmisto.
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi? Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
Suvakki Suvakki
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Sanna Marin on veikeä kissa Sanna Marin on veikeä kissa
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
sannan palvojat sannan palvojat
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
Brooklynin ampuja. Ullatus. Brooklynin ampuja. Ullatus.
Itiksen jättimäinen mielenosoitus Itiksen jättimäinen mielenosoitus
Putin & co Putin & co
Vasemmisto Vasemmisto
Nykykoulu ja pisa -tulokset.. Nykykoulu ja pisa -tulokset..
sanna tietää sanna tietää
 732 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto
03.10.2020 22:43:53
[ + 2 - | ]

Mielenosoitus

[48342] [mielenosoitus.jpg] [0.21 MB] [1769x788] [] []
mielenosoitus.jpg

mielenosoitus

(39)
03.10.2020 23:04:35
#395899 [+1] Piilota Suosittele

>>395895
No joo, lähinnä tähän tapaukseen tuli viitattua.

Siellä neuvoteltiin viipulavaapulavissumia tuntikaupalla ja yritettiin saada porukkaa pois tukkimasta liikennettä ja katua. Ja taas diskuteerattiin... ja taas... ja porukka nähtävästi rahtasi lisää tavaraa vaan sinne eikä suostu määräyksiä kuuntelemaan. Olisi pitänyt jo viimeistään kello 14 alkaa kaasuttamaan.

04.10.2020 00:02:34 | 00:03:21
#395923 [+-] Piilota Suosittele

>>395920
Ei päättäjät muuta päätöksiään sen vuoksi, että joku ryhmä makaa tiellä. Mielenosoituksen vaikutus on ihan muualla. Se on ihmisten määrässä ja sitä kautta näkyvyydessä.

04.10.2020 00:19:37 | 02:25:42
#395935 [+-] Piilota Suosittele

>>395904
Liian järkevää ja siksi tylsää. Paljon räväkämpää on vaikeuttaa tavallisten ihmisten elämää ja ikäänkuin kiristämällä odottaa sitten kannatusta asialleen.

>>395925
Näkyvyyttä saa sillä, että saa mahdollisimman ison joukon ihmisiä puolelleen. Ihmiset saa taas puolelleen sillä, että saa asiansa vaikuttamaan kannattamisen arvoiselta. Ei joku mölisevä hippilauma aiheuttamassa epäjärjestystä saa yhtäkään tavan tallaajaa ajattelemaan, että "tahtoisinpa kuulua tuohon porukkaan".

04.10.2020 00:23:46 | 00:25:21
#395937 [+-] Piilota Suosittele

>>395925
Sitten kannattaa kyllä miettiä että ollaankohan tässä nyt oikealla asialla? Muutaman ihmisen mielenosoitukset on pikemminkin osoitus siitä, että joukko sekopäitä löysi toisensa netistä ja päätti keksiä tekemistä.

edit: näköjään tuli aika lailla sama asia edellisen kommentoijan kommentissa

04.10.2020 00:45:39
#395941 [+-] Piilota Suosittele

olkiluoto 3 tuottaa tarpeeksi tekemään suomesta hiilineutraalin vaikka maa käyttää jo nyt enemmän kun tuottaa metsien takia

[ 16 viestiä | ]