Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja
Olet murhaaja Olet murhaaja
Vasemmiston jäsen.. Vasemmiston jäsen..
Äiti aurinkoinen Äiti aurinkoinen
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Jenkeissä Jenkeissä
Monesko riittää? Monesko riittää?
Vihreät 2014/2021 Vihreät 2014/2021
Sdp Sdp
Stubb. Stubb.
Putin (zoomaa) Putin (zoomaa)
Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa. Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa.
Taas Marin aiheutti uuden kohun! Taas Marin aiheutti uuden kohun!
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
Sanna Marinin perse on leveä Sanna Marinin perse on leveä
Meemit. Meemit.
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
Vasemmistonuori. Vasemmistonuori.
Orpo Orpo
 748 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto
06.09.2021 18:29:18
[ + 2 | ]

Persu näkee tummaihoisen ihmisen

[56457] [tiedosto.mp4] [4.33 MB] [1280x720] [] []

06.09.2021 19:47:17
#498194 [+6] Piilota Suosittele

Seinäkuvien perusteella meni otsikko pahasti syteen ja saveen. Vihervassari näkee Apllen läppäriltään kiihdytyskisoja ja sekoaa täysin

07.09.2021 01:11:46
#498266 [+3] Piilota Suosittele

Joskus 50-luvulla Ouluun saapu matkalaiva jossa oli neekeri kokkina. Se oli monelle ensimmäinen kerta nähdä ihan oikea neekeri. Setäkin kävi kattomassa moista ihmettä ja tuumas, että mukava mies. Oli nimittäin antanu lapsille mm. kananmunia sun muuta mutusteltavaa. Siihen aikaan se saatto hyvinki olla yks harvoista eväistä mitä oli syötäväksi asti.

Ei mullakaan oo koskaan ollu mitään ihmisneekereitä vastaan vaikka perseensuti oonki :)

[ 6 viestiä | ]