Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
Paavo 🤦‍♂️ Paavo 🤦‍♂️
Vasemmisto Vasemmisto
Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name
Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
Rahaa palaa.. Rahaa palaa..
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
05:39 -> 12-v suojaraja 05:39 -> 12-v suojaraja
Satu ❤ Satu ❤
Fatim diarra Fatim diarra
Keijon konsti Keijon konsti
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Olennaisin neekerioppi Olennaisin neekerioppi
Ruotsin tie Ruotsin tie
sankari sankari
fatim diarrhea fatim diarrhea
Sannan puheet ja totuus. Sannan puheet ja totuus.
Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua.. Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua..
SoyBoy SoyBoy
Yin ja yang. Yin ja yang.
Tynkkynen ja jauhojengi Tynkkynen ja jauhojengi
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
 518 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
07.09.2021 21:22:44
[ + 6 | ]

Kikki Mauste öyh möyh

[56494] [20210907_212101.jpg] [0.14 MB] [462x1126] [] []
20210907_212101.jpg

07.09.2021 23:28:14
#498487 [+5] Piilota Suosittele

Sekasin olevia ihmisiä on aina ja tulee olemaan. Melkein kirjoitin, että miksi oikein nostatte näitä aivonsa perunapeltoon tiputtaneita esille mutta sitten hoksasin, että osaanpa hitto vieköön ainakin välttää kaveria ja jättää hänen puheensa omaan arvoonsa.

08.09.2021 03:50:28
#498555 [+4] Piilota Suosittele

Tämä on vikana politiikkaan lähtevien kohdalla. Ei ole minkäänlaista testiä edes, että onko kyseessä huolestunut kansalainen vai kylähullu joka syö omaa paskaansa lastentarhan edessä lasten katsellessa. Joku roti pitäis kyllä olla. Ja testauksen pitäis edetä mitä korkeampaan asemaan on pyrkimässä. Eikä niiden tarvis olla kovin vaikeita kysymyksiä edes kansanedustajien kohdalla: "Kumpi on Suomessa ja suomalaisille arvokkaampi - ulkomaalainen vai suomalainen". Jos ei osaa vastata tai vastaa väärin niin automaaginen uusintatestaus. "Kumpi on enemmän avun tarpeessa - suomalainen yksinhuoltaja vai 2 000 euron iPhonea heilutteleva, naisia ja lapsia raiskaava ns. 'pakolainen'". Jos ei siihenkään osaa vastata niin ei muuta kuin esto ettei pääse ikinä mihinkään päättävään asemaan.

08.09.2021 07:19:29 | 07:21:15
#498571 [+3] Piilota Suosittele

Persu puhuu kustannustehokkuudesta. Hurraa! Hienosti sanottu! Juuri näin!
Demari puhuu kustannustehokkuudesta. Vitun kommari! Nyt lähti viimeisetkin peruspalvelut! Kuka hoitaa vanhukset? Hoitajille tonni kuussa lisää!

[ 7 viestiä | ]