Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Elokapina Elokapina
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
Trump Trump
Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia.. Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia..
Käy tekemässä päivän hyvä teko Käy tekemässä päivän hyvä teko
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
sentristi sentristi
Sanna Marinin uusi uniformu Sanna Marinin uusi uniformu
Mestari uskoi seiskan valheeseen Mestari uskoi seiskan valheeseen
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
Yle propagandaa taas 17. Yle propagandaa taas 17.
Miljonäärivero Miljonäärivero
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Vihreät ja ei korruptoituneisuus Vihreät ja ei korruptoituneisuus
Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Sanna Sanna
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
05:39 -> 12-v suojaraja 05:39 -> 12-v suojaraja
Joe Rogan - Antifa Joe Rogan - Antifa
Jos.. Jos..
 748 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto
06.09.2021 18:29:18
[ + 2 | ]

Persu näkee tummaihoisen ihmisen

[56457] [tiedosto.mp4] [4.33 MB] [1280x720] [] []

06.09.2021 19:47:17
#498194 [+6] Piilota Suosittele

Seinäkuvien perusteella meni otsikko pahasti syteen ja saveen. Vihervassari näkee Apllen läppäriltään kiihdytyskisoja ja sekoaa täysin

07.09.2021 01:11:46
#498266 [+3] Piilota Suosittele

Joskus 50-luvulla Ouluun saapu matkalaiva jossa oli neekeri kokkina. Se oli monelle ensimmäinen kerta nähdä ihan oikea neekeri. Setäkin kävi kattomassa moista ihmettä ja tuumas, että mukava mies. Oli nimittäin antanu lapsille mm. kananmunia sun muuta mutusteltavaa. Siihen aikaan se saatto hyvinki olla yks harvoista eväistä mitä oli syötäväksi asti.

Ei mullakaan oo koskaan ollu mitään ihmisneekereitä vastaan vaikka perseensuti oonki :)

[ 6 viestiä | ]