Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa
Kongressiehdokkaan viisauksia Kongressiehdokkaan viisauksia
Hallitus. Hallitus.
Virgin voting Virgin voting
Ylen kaksinaismoralismi. Ylen kaksinaismoralismi.
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Demarit Demarit
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
Political Correctness Political Correctness
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
Vasemmisto Vasemmisto
Fatim diarra Fatim diarra
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Luottamus poliisiin kasvaa? Luottamus poliisiin kasvaa?
Ilkeät natssit!! Ilkeät natssit!!
Sanna Marin kukko suussa Sanna Marin kukko suussa
Lisää kuvia, saatana Lisää kuvia, saatana
Ihana nainen Ihana nainen
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa? Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
Putin (zoomaa) Putin (zoomaa)
 748 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto
06.09.2021 18:29:18
[ + 2 | ]

Persu näkee tummaihoisen ihmisen

[56457] [tiedosto.mp4] [4.33 MB] [1280x720] [] []

06.09.2021 19:47:17
#498194 [+6] Piilota Suosittele

Seinäkuvien perusteella meni otsikko pahasti syteen ja saveen. Vihervassari näkee Apllen läppäriltään kiihdytyskisoja ja sekoaa täysin

07.09.2021 01:11:46
#498266 [+3] Piilota Suosittele

Joskus 50-luvulla Ouluun saapu matkalaiva jossa oli neekeri kokkina. Se oli monelle ensimmäinen kerta nähdä ihan oikea neekeri. Setäkin kävi kattomassa moista ihmettä ja tuumas, että mukava mies. Oli nimittäin antanu lapsille mm. kananmunia sun muuta mutusteltavaa. Siihen aikaan se saatto hyvinki olla yks harvoista eväistä mitä oli syötäväksi asti.

Ei mullakaan oo koskaan ollu mitään ihmisneekereitä vastaan vaikka perseensuti oonki :)

[ 6 viestiä | ]