Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Viherpiipertäjät asialla :D Viherpiipertäjät asialla :D
Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
karkkipäivä karkkipäivä
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Ensi keväänä.. Ensi keväänä..
Pelleilyä Helsingissä Pelleilyä Helsingissä
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Pieni ero Pieni ero
Luottamus poliisiin kasvaa? Luottamus poliisiin kasvaa?
Kättä väännettii Kättä väännettii
Kikki Mauste öyh möyh Kikki Mauste öyh möyh
Mestari Mestari
Sanna taas. Sanna taas.
HALLLLLEEEELUJA HALLLLLEEEELUJA
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Orpo Orpo
Politiikka Politiikka
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Make America Sane Again Make America Sane Again
 748 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto
06.09.2021 18:29:18
[ + 2 | ]

Persu näkee tummaihoisen ihmisen

[56457] [tiedosto.mp4] [4.33 MB] [1280x720] [] []

06.09.2021 19:47:17
#498194 [+6] Piilota Suosittele

Seinäkuvien perusteella meni otsikko pahasti syteen ja saveen. Vihervassari näkee Apllen läppäriltään kiihdytyskisoja ja sekoaa täysin

07.09.2021 01:11:46
#498266 [+3] Piilota Suosittele

Joskus 50-luvulla Ouluun saapu matkalaiva jossa oli neekeri kokkina. Se oli monelle ensimmäinen kerta nähdä ihan oikea neekeri. Setäkin kävi kattomassa moista ihmettä ja tuumas, että mukava mies. Oli nimittäin antanu lapsille mm. kananmunia sun muuta mutusteltavaa. Siihen aikaan se saatto hyvinki olla yks harvoista eväistä mitä oli syötäväksi asti.

Ei mullakaan oo koskaan ollu mitään ihmisneekereitä vastaan vaikka perseensuti oonki :)

[ 6 viestiä | ]