Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Sano ei Sano ei
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Sanna Marinin perse on leveä Sanna Marinin perse on leveä
Suomi. Suomi.
Viherpiipertäjät asialla :D Viherpiipertäjät asialla :D
Kepu lupaa Kepu lupaa
Suomen Trump 🤣 Suomen Trump 🤣
Pakkotyö Pakkotyö
Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
Kirurgit Kirurgit
Yle hävisi Ruotsin vaalit. Yle hävisi Ruotsin vaalit.
Demarit 🤦‍♂️ Demarit 🤦‍♂️
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa? Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
Faktantarkastus iski :D Faktantarkastus iski :D
Every Blog If Trump Loses the Election Every Blog If Trump Loses the Election
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla.. Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja.. Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja..
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
Scars on Broadway - They Say (lyrics) Scars on Broadway - They Say (lyrics)
Sanna Marin on veikeä kissa Sanna Marin on veikeä kissa
 874 näyttökertaa, 17 viestiä, 1.06 MB, 1 tiedosto
25.06.2020 11:28:44
[ + 4 | ]
👑 Katsotuin 25.06.2020.

Yhy yhy yh yh yhy yhyy

[44618] [tiedosto.png] [1.06 MB] [1080x1355] [] []
tiedosto.png

25.06.2020 11:40:03 | 11:46:34
#359105 [+-] Piilota Suosittele

Kyseinen Neekerisaari on jonkin lehtimies järjestön omistama liiton virkistysalue.

Nimi juontaa juurensa painomusteen tahrimista painokoneen kanssa työskentelevistä "lehtineekereistä".
Termi neekeri taas tulee latinan sanasta niger - musta.

Eli ei mitään tekemistä näiden ulisevien neekereiden kanssa.

25.06.2020 12:44:20
#359110 [+-] Piilota Suosittele

>>359109
Joku tuollainen siitä varmaan tulee.
Ennen tätä blm-terrorismia Kotus oli vielä jyrkästi nimen vaihtoa vastaan, kun nimeä oli vaihtamassa kantasuomalaiset ko. liiton jäsenet.
Kotus vetosi kulttuurihistoriaan, mutta paskaks vaan, ettei neekerille tule paha mieli.

25.06.2020 12:58:58
#359113 [+-] Piilota Suosittele

>>359111
"Love it or leave it." ei ole aukoton argumentti, mutta kun varsinaisesti epäsorrettu vaatii väkivaltaa ja tuhoa niin pidän sitä kyllä tuomittavana. Ja en ole eri mieltä Somalian turvallisuudesta. Enpä lähtisi ilman terapeuttista pinta-alaa kylille...

25.06.2020 19:49:41
#359296 [+-] Piilota Suosittele

Möykkääväistöhän on tuota halunnut "korjata" rasistiseksi jo vuosia, mutta nyt se viimein onnistui. Koska vain rasismi kelpaa sille paskasakille, ja kutsuvat vielä itseään suvaitsevaisiksi.

26.06.2020 10:52:49
#359433 [+-] Piilota Suosittele

>>359109
>>359110
Uusi nimi on Uutinen.

Vituttaa vaan ku nää ei edes viitsi miettiä mistä joku johtuu ennen kuin aletaan ulisemaan. Kaveri tän kiteytti vuosia sitten. Ihmiskunnan pahin moka on olu päästää neekerit kahleista...

26.06.2020 11:09:23
#359446 [+-] Piilota Suosittele

>>359433
No tuohon ei nyt voi yhtyä millään tavalla.
Asiat asioina. Harmittavasti vain nykyään turhat ulinat nousee pinnalle oikeiden asioiden sijasta.

27.06.2020 01:12:17
#359860 [+-] Piilota Suosittele

Tässä tuskin on kyse edes mistään kenenkään kokemasta rasismista, vaan ihan puhtaasta """"someen"""" kuuluvasta huomionhakuisuudesta jollain aivan tyhjänpäiväisellä paskanjauhannalla.
Suad varmaankin ymmärtäisi paikan nimen merkityksen, jos joku sen hänelle selvittäisi, mutta ehkä on vain helpompi pyytää netin kommenteissa anteeksi ja pyyhkiä taas yksi osa paikallista historiaa pois.
En kyllä ymmärrä, miksi pitää edes loukkaantua jostain sanasta, jos sitä ei ole kohdistettu kehenkään ihmiseen. Lappi on täynnä vaikka ties mitä homeperseensuota, eikä niistä ole kukaan vielä keksinyt loukkaantua, vaikka melko räävit nimet onkin.
Ja jos joku potee PTSD:tä joistain termistä, niin ne pitää hoitaa ammattilaisen kanssa kuntoon, eikä purkaa kanssaihmisiin, oli mistä kotoisin hyvänsä.

[ 17 viestiä | ]