Tuota en kyllä ymmärrä, että miten pakkoruotsi edistäisi yhtään mitään, mutta aika pihalla täytyy politiikasta olla, jos nostaa jonkin pääministerin repun tai juoksuharrastuksen argumentiksi, ettei hallitus hoida hommiaan. Eipä siinä opposition duuni on haukkua hallitusta, mutta vähän yritystä edes.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Vihreä Emma.
Olet murhaaja
karkkipäivä
fatim diarrhea
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Suur-Suomi
Monesko riittää?
Laura ja Leo - Mediamonsteri
Purra ei usko tätäkään
etuoikeutetuin
LOL, Kokoomus
Demari ja persu
Hyvä hallitus.
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.