Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Unelma on jo hyvällä alulla. Unelma on jo hyvällä alulla.
Remu Remu
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Emma Emma
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Vihervassarit tappelee :D Vihervassarit tappelee :D
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
Sanna Marin vastaa kritiikkiin Sanna Marin vastaa kritiikkiin
Kansan edustaja Kansan edustaja
Muistutus vasemmiston moraalista 😁 Muistutus vasemmiston moraalista 😁
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
Vasemmisto sairaus Vasemmisto sairaus
Kjäh kjäh 😁 Kjäh kjäh 😁
Emma Emma
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
Taas mennään!3 Taas mennään!3
Päivän termi Päivän termi
Miljonäärivero Miljonäärivero
Sdp Sdp
Vihreiden älykkyys osa 445. Vihreiden älykkyys osa 445.
 530 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto
02.10.2021 00:03:02
[ + 5 | ]

Lievä persufobia akalla.

[57094] [Screenshot_20211001-235823_Twitter.jpg] [0.44 MB] [1079x1452] [] []
Screenshot_20211001-235823_Twitter.jpg

persufobia

 · 

tyhmä

(63)
02.10.2021 00:45:36 | 00:48:46
#505051 [+8] Piilota Suosittele

Nyt on jo edistytty ku persut tulee jo radioaaltoja pitkin entisen pistorasian lisäksi. Seuraava askel lienee se, että ku kaupungissa on etes yks persu niin se lähettää painajaisia kaikille vihervasemmistolaisille.

Ei vittu, mt lähihoitaja?

https://twitter.com/LMaeeni

02.10.2021 01:29:50
#505057 [+7] Piilota Suosittele

"Nainen, äiti, selviytyjä,adhd, mamun vaimo, traumalapsuus ja mt lähihoitaja."

Kertoo hyvin siitä, miksi pitää olla persufobinen. Valitettavasti tällainen traumatapaus sitten on mt-lähihoitajana.

02.10.2021 17:50:12
#505185 [+-] Piilota Suosittele

Pystyyhän siinäkin blokkaamaan sen sisällön mitä ei halua katsoa. Tai ilmiantanaan. Itsekin ilmiannoin yhen tyypin ja sen koko tiktok poistettiin hehe

02.10.2021 22:32:03
#505295 [+-] Piilota Suosittele

>>505069
Ei varmaan tekis pahaa poistaa se sovellus.. mielenterveys saattais parantua

Ton kohalla liian myöhäistä, pojalta saan sentään puhelimen pois jos alkaa huudattamaan sitä kun yritän keskittyä omaan puhelimeen PUHUMALLA jollekkin SAATANA ja siksi sen nimi on PUHELIN, ei TUBETIN tai TIKTOKIN.

Pitäs rauhottua, en avaa uutisia siis.

[ 13 viestiä | ]