Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Äänestä persua Äänestä persua
Sanna Marinin perse on leveä Sanna Marinin perse on leveä
Demarit Demarit
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella
Putinin hyödyllisiä idiootteja. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Suvakit servattu Suvakit servattu
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
Siksi PS Siksi PS
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Suursilakan kootut 🤣 Suursilakan kootut 🤣
Demari ja persu Demari ja persu
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Multikult.. Multikult..
Vasemmisto Vasemmisto
Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Memuja Memuja
Mitä? Mitä?
 549 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
07.10.2021 10:00:15
[ + 1 | ]

Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.

[57183] [20211007_095922.jpg] [0.1 MB] [720x960] [] []
20211007_095922.jpg

sanna

(126)  · 

demari

(109)
07.10.2021 10:01:40 | 10:01:53
#506198 [+1] Piilota Suosittele

Osaa leipätyönsä paremmin, kuin ainakin kolme edeltäjäänsä, mutta mitäpä öyhä faktoilla elämässään tekisi.

07.10.2021 10:31:16
#506200 [+3] Piilota Suosittele

Ajatelkaa. Marin osti myös repun.
Oikeesti! Repun!
Vittu ois voinu senkin ajan olla istumassa eduskunnassa, mutta vittu reppu!

07.10.2021 16:07:17
#506225 [+-] Piilota Suosittele

>>506206
Nyt pistit helpon.
Tsekkaappa öyhöttäjä miten Suomen talous onkin yllättävää kyllä nousussa ja pirun paljon kovemmassa kuin muilla EU-mailla koronan jälkeen.

07.10.2021 17:37:54
#506240 [+1] Piilota Suosittele

>>506198

Leipätyönsä on kanssavastuu. Voi olla, että osaa. Epäilen kuitenkin. Kassavastuu tarkoittaa sitä, että kassaan tulee rahaa. Ei päinvastoin.

07.10.2021 22:57:49
#506350 [+2] Piilota Suosittele

Ei oo Sanna-tädillä aikaa käydä kaupassa, mutta kämppäänsä imuroi autistin innolla, juoksee lehtikuvauksissa ja fanittaa somessa kaverinsa firmaa. Vittu että on hyvä meininki.

08.10.2021 00:21:57
#506373 [+-] Piilota Suosittele

joku sen apustaja on sanonut sille että jos aiot olla kansaa villitsevä urho kekkonen niin sun pitää olla kokoajan lehdessä. pistetääks vaikka että oot siivousfriikki.
onko näillä nyt väliä sitten...
vitun tyhmät.

[ 6 viestiä | ]