>>506206 Nyt pistit helpon. Tsekkaappa öyhöttäjä miten Suomen talous onkin yllättävää kyllä nousussa ja pirun paljon kovemmassa kuin muilla EU-mailla koronan jälkeen.
Ei oo Sanna-tädillä aikaa käydä kaupassa, mutta kämppäänsä imuroi autistin innolla, juoksee lehtikuvauksissa ja fanittaa somessa kaverinsa firmaa. Vittu että on hyvä meininki.
joku sen apustaja on sanonut sille että jos aiot olla kansaa villitsevä urho kekkonen niin sun pitää olla kokoajan lehdessä. pistetääks vaikka että oot siivousfriikki. onko näillä nyt väliä sitten... vitun tyhmät.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Idiootit eivät koskaan opi!
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Se ois kohta joulu.
Ketä EI kannata äänestää.
Hallituksen propagandaa.
Oikea antifasisti 🤣
Olipa yllätys..
Ainoa oikea vastaus ryssälle
Sanna tekee, eikä meinaa.
Eu
Siinähän se sitten tuli taas
herkkä joulunäytelmä
Hutisalo..
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Somppulat
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Trump ja Kim
SoyBoy
Suomi suorittaa.
Tämä selittää kaiken...
Vihreiden typeryys.
aivotonta menoa
Olennaisin neekerioppi
Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden