Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Oikea antifasisti 🤣 Oikea antifasisti 🤣
Olipa yllätys.. Olipa yllätys..
Ainoa oikea vastaus ryssälle Ainoa oikea vastaus ryssälle
Sanna tekee, eikä meinaa. Sanna tekee, eikä meinaa.
Eu Eu
Siinähän se sitten tuli taas Siinähän se sitten tuli taas
herkkä joulunäytelmä herkkä joulunäytelmä
Hutisalo.. Hutisalo..
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Somppulat Somppulat
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Trump ja Kim Trump ja Kim
SoyBoy SoyBoy
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
aivotonta menoa aivotonta menoa
Olennaisin neekerioppi Olennaisin neekerioppi
Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden
 549 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
07.10.2021 10:00:15
[ + 1 | ]

Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.

[57183] [20211007_095922.jpg] [0.1 MB] [720x960] [] []
20211007_095922.jpg

sanna

(126)  · 

demari

(109)
07.10.2021 10:01:40 | 10:01:53
#506198 [+1] Piilota Suosittele

Osaa leipätyönsä paremmin, kuin ainakin kolme edeltäjäänsä, mutta mitäpä öyhä faktoilla elämässään tekisi.

07.10.2021 10:31:16
#506200 [+3] Piilota Suosittele

Ajatelkaa. Marin osti myös repun.
Oikeesti! Repun!
Vittu ois voinu senkin ajan olla istumassa eduskunnassa, mutta vittu reppu!

07.10.2021 16:07:17
#506225 [+-] Piilota Suosittele

>>506206
Nyt pistit helpon.
Tsekkaappa öyhöttäjä miten Suomen talous onkin yllättävää kyllä nousussa ja pirun paljon kovemmassa kuin muilla EU-mailla koronan jälkeen.

07.10.2021 17:37:54
#506240 [+1] Piilota Suosittele

>>506198

Leipätyönsä on kanssavastuu. Voi olla, että osaa. Epäilen kuitenkin. Kassavastuu tarkoittaa sitä, että kassaan tulee rahaa. Ei päinvastoin.

07.10.2021 22:57:49
#506350 [+2] Piilota Suosittele

Ei oo Sanna-tädillä aikaa käydä kaupassa, mutta kämppäänsä imuroi autistin innolla, juoksee lehtikuvauksissa ja fanittaa somessa kaverinsa firmaa. Vittu että on hyvä meininki.

08.10.2021 00:21:57
#506373 [+-] Piilota Suosittele

joku sen apustaja on sanonut sille että jos aiot olla kansaa villitsevä urho kekkonen niin sun pitää olla kokoajan lehdessä. pistetääks vaikka että oot siivousfriikki.
onko näillä nyt väliä sitten...
vitun tyhmät.

[ 6 viestiä | ]