Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Saksa! Saksa!
hyvä vastaus hyvä vastaus
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
8 miljardia terveisin demarit 8 miljardia terveisin demarit
Alkon tj. Alkon tj.
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa. Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.
Persun psykoosi Persun psykoosi
Trump Trump
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️ Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️
Marinin äo on 40 🤦‍♂️ Marinin äo on 40 🤦‍♂️
Neuvo Neuvo
Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Taas demari tietenkin 😄 Taas demari tietenkin 😄
Taas Jussi oli oikeassa. Taas Jussi oli oikeassa.
Yhy yhy yh yh yhy yhyy Yhy yhy yh yh yhy yhyy
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Suomi. Suomi.
Yle propagandaa taas 30. Yle propagandaa taas 30.
Missä BLM? Missä BLM?
 495 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
09.10.2021 16:49:46
[ + 4 | ]

Elokapinallisia pidätetään

[57256] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [599x456] [] []
tiedosto.jpg

09.10.2021 17:36:54
#506771 [+4] Piilota Suosittele

Toivottavasti joku oikeasti poliisia tarvitseva tyyppi ei jää ilman poliisin apua näitten apinoiden takia.

09.10.2021 17:40:08
#506773 [+4] Piilota Suosittele

toivottavasti poliisilla on pitävät perusteet näiden jatkuvaan hallussapitoon ja toivottavasti se jatkuu niin pitkään kuin se on sallittua ja tarpeellista

09.10.2021 18:42:24
#506779 [+5] Piilota Suosittele

Toivottavasti nyt tulee näille 41:lle kunnon syytteet ja sakkoja niin, että jäävät pössyt pitkäksi aikaa hankkimatta ja riekkumiset tekemättä.

Yököttäviä terroristeja.

09.10.2021 23:54:17
#506846 [+-] Piilota Suosittele

Yleensä en kannata mielivaltaa, enkä tuomitsemista ilman oikeudenkäyntiä, joka perustuu lakiin. Mutta näiden kohdalla olisi siperian reissu tarpeen. Sieltä on pitkä matka kävellä kotiin, ja matkalla näkee koskematonta luontoa. Ja myös sitä mikä oikeasti raiskaa luontoa. Voisi kasvattaa eloapinoiden luontoa.

[ 7 viestiä | ]