Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March
Prinsessa Sanna Prinsessa Sanna
Memuja Memuja
The Left wants to abolish the Police....does the Black community The Left wants to abolish the Police....does the Black community
samaistuin samaistuin
SDP mainos SDP mainos
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
Ainoa oikea vastaus ryssälle Ainoa oikea vastaus ryssälle
Vähän luikuria voi aina laskea. Vähän luikuria voi aina laskea.
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
Kjäh kjäh 😁 Kjäh kjäh 😁
Tynkkynen Tynkkynen
Lensi kahvit nenästä 🤣 Lensi kahvit nenästä 🤣
Itiksen jättimäinen mielenosoitus Itiksen jättimäinen mielenosoitus
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Jiri Keronen pian(?) ex-persu Jiri Keronen pian(?) ex-persu
retkeily retkeily
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja.. Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja..
Nyt arpajaisiin raus raus! Nyt arpajaisiin raus raus!
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
tissit tissit
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
 607 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto
13.10.2021 13:38:02
[ + 6 | ]

Vain elämää.

[57377] [20211013_133735.jpg] [0.32 MB] [1758x1600] [] []
20211013_133735.jpg

sanna marin

(330)
13.10.2021 16:54:31 | 16:55:06
#507634 [+1] Piilota Suosittele

Marin kutsuu viihteen ja taiteen ammattilaisia illalliselle keskustelemaan alasta.
Kekkuli ölisee

Soini lentelee valtion piikkiin Trumpin rukousaamiaiselle.
Hienoa ulkopolitiikkaa.

13.10.2021 18:14:03
#507646 [+1] Piilota Suosittele

>>507644
Ei ole olemassa huonoa julkisuutta, mutta käsittääkseni kyseessä oli viihdetaiteilijoiden taloudellinen ahdinko, kun esimerkiksi Veikkaus on kiristänyt rahahanoja.

13.10.2021 20:08:45
#507679 [+-] Piilota Suosittele

>>507676
Ei poliitikko aina kuseta.
Pistetäänkö veto?
Lähdetään baariin.
Jos sinä humallut, niin maksat.
Jos minä humallun, niin maksan.
Jos molemmat humallumme, niin muistellaan aamulla kuka maksoi.

14.10.2021 12:30:40
#507873 [+-] Piilota Suosittele

>>507693
Mutta tuohan oli jopa persujen ohjelmassa

Jos meinaat leikkauksia, on syytä ollakin.

>>507676
Minun ideani rajoittuvat ilmastohömpän unohtamiseen, ja ison teollisuuden valtavaan tukemiseen joka ei näkyisi kuin vasta 5-20 vuoden päästä. Tämä ei hyvin ymmärrettävästi käy tai mahdu neljään vuoteen.

Kansalaisille tämä pitäis selittää alkeellisemmin näköjään.

14.10.2021 12:43:16
#507877 [+2] Piilota Suosittele

>>507873

Kun miettii suomea, niin tämä on maa jossa on suhteellisen pitkät välimatkat kaupungista kaupunkiin. Esimerkiksi Kerava-Sodankylä juomatoimitus. Ajat sen 12h, jonka jälkeen jamppa hotellin tai apukuski jatkaa siitä. Purku paikanpäällä jakoterminaaliin, josta jaetaan paikallisjakeluna Postin kautta.

Se, että uudenmaan alueella Karhu3 lava / salkku / keissi maksaa sen 29 euroa tulee kalliimmalla sodankylässä. Aikoinaan kun Sodankylässä siskon hoodeilla oleilin, niin silloin uudellamaalla maksoi salkku 21,90 euroa. Sodankylässä sama salkku maksoi 28 euroa.

Hintaa tulee lisää sitä mukaa mitä pidempi matka.

Suomesta ei myydä kulutustarvikkeita ulkomaille. Vain ainoastaan ammattivermeitä, erätamineita ja tuollaista. Kulutushyödykkeiden myynti uupuu täysin. Siihen on syynä se, että kun suomeen jotain saisi niin olisi pirun paljon kalliimpaa myydä se ulkomaille. Tehtaan hiipuvat hiljalleen suomessa. Sitten kun alkaa olla enää muutamia toimijoita markkinoilla niin voidaan vasta silloin herätä ongelmaan. Ei ennen.

15.10.2021 13:09:58
#508173 [+2] Piilota Suosittele

>>507877
Seuraavaksi lopetetaan Wärtsilä! Hienoa ilmastotalkoota tytöt, maailman päästöjä vähennettiin juuri -0.0005% koska tehdas ajettiin pois.

[ 13 viestiä | ]