Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Vasemmisto - Minttu Koponen Vasemmisto - Minttu Koponen
Iikka kivi uli uli Iikka kivi uli uli
Sanna Sanna
Hallitus 2. Hallitus 2.
sininen puolue? sininen puolue?
Kirurgit Kirurgit
nyrkkeily nyrkkeily
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
RASMUS RASMUS
Osmo prkle.. Osmo prkle..
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
suolaista suolaista
Ilmasto ja eu. Ilmasto ja eu.
Sanna Sanna
Valta Kuuluu Venäjälle Valta Kuuluu Venäjälle
Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
miten Trumputtimen mieli toimii miten Trumputtimen mieli toimii
Morjensta pojat. Morjensta pojat.
Demarit ja keskusta 😂 Demarit ja keskusta 😂
 508 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto
20.10.2021 14:06:45
[ + 0 | ]

Suur-Suomi

[57594] [oo-niinkuin-olli.png] [0.52 MB] [769x2817] [] []
oo-niinkuin-olli.png

olli

(7)  · 

suur-suomi

(7)  · 

suomen

 · 

siirtokunnat

 · 

neekeri

(1397)  · 

afrikan-tähti

20.10.2021 14:15:19
#509332 [+6] Piilota Suosittele

Onkohan Ollin mielestä myös esim. Afrikan maat ja aasian/amerikan maat jotka vallattiin Brittien/Espanjan/Ranskan jne. toimesta ja sitten myöhemmin kun nämä valtaajat valtasivat lisää alueita niin esim. Algeria on syyllinen kolonialismiin koska olivat Ranskan alaisina?

20.10.2021 17:02:42
#509364 [+3] Piilota Suosittele

>>509363
Ei koska syyt. Syyt on varmaan se että ei olla neekereitä. Mitään muuta syytä en keksi. Tai ehkä oltiin ton mielestä myös siirtomaa, mutta siitä huolimatta oltiin syyllisiä. Ota nyt jostain heseläisestä omien pierujen haistelijasta selvää.

20.10.2021 17:42:34
#509390 [+1] Piilota Suosittele

>>509377
:D Siis suomea on riistetty ja suomi on ollut siirtomaana. Sen takiahan se on hauskaa kun joku natsi tulee tänne kertomaan kuinka me ollaan osa rasismia ja kolonisaatiota. Tai "hauskaa". Hauskaa olisi jos kukaan ei nuolis sen neekerin persettä vaan naurais sen ulos suomesta faktoilla. Luonnollisesti en tiedä Ollin mielipidettä esim. Algeriasta, mutta ulosannin perusteella Suomi = riistäjä, Algeria = riistettävä. Vaikka todellisuudessa asia on jotain muuta, mutta varmaan joku metaanin yliannostus tuhonnut aivot.

Heittäisin villin veikkauksen, että Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta, toki Suomi on pieni maa ja afrikka suuri manner, mutta silti. Varmasti on monia alueita joista on lähtenyt vähemmän suhteessa kuin Suomesta.

20.10.2021 18:03:59
#509400 [+-] Piilota Suosittele

>>509390
Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta

Käsittääkseni tästä on ihan jotain faktapohjaista tietoakin...

[ 11 viestiä | ]