Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Denmari, totta kai. Denmari, totta kai.
Persu matu suvakki Persu matu suvakki
vale media vale media
Ainoa oikea vastaus ryssälle Ainoa oikea vastaus ryssälle
Suomen Trump 🤣 Suomen Trump 🤣
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
Sanna Marin Sanna Marin
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Jatkosodan syy - Operatsia Groza Jatkosodan syy - Operatsia Groza
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Hallitus 2. Hallitus 2.
Kiljusen herrasväki Kiljusen herrasväki
Saksa! Saksa!
RASMUS RASMUS
The Left wants to abolish the Police....does the Black community The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Vihreät ja "tiede" 🤣 Vihreät ja "tiede" 🤣
Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat
Junkkari väläyttelee.. Junkkari väläyttelee..
Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi? Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi?
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France! Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Aatu Aatu
 511 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto
12.11.2021 12:26:56
[ + 5 - | ]

Kjäh kjäh 😁

[58394] [Screenshot_20211112-112621_Samsung-Internet.jpg] [0.62 MB] [971x1754] [] []
Screenshot_20211112-112621_Samsung-Internet.jpg

koulu

(75)  · 

ruotsi

(146)
12.11.2021 12:50:12
#515380 [+-] Piilota Suosittele

Sillä lailla sano ex-ministerikin...
Samaa touhua tekee nämä sompanssi yhdistykset kaupunkien, veikkauksen, valtion ja jopa yksityisiltä saamillaan tuilla.
Jokainen voi vaikka huvikseen googlettaa kuinka monta somaliaan rahaa välittävää toimistoa löytyy pk-seudulta ja aivan varmasti ei yksikään pyöri tappiolla tai tee hyväntekeväisyyttä.

12.11.2021 20:16:48
#515482 [+-] Piilota Suosittele

Mitäpä sitä rahoja vahtimaan. Ne on niin hieno antaa vaan kaikenlaisille muslimi-, somali-, pakolais- ja maahanmuuttajatukijärjestöille.

Ja sinisilmäiset todellisuudesta vieraantuneet oikeasti uskovat, että niille rahoille on vastinetta.
Ja he myös uskovat, että niitä varoja ei väärinkäytetä.

13.05.2022 17:49:35
#570891 [+-] Piilota Suosittele

>>515482
Tiedän yhden rehtorin, joka oikeasti pisti kaikki koulun menot ylös. Edellinen reksi ei vissiin sitä tehnyt, sillä perättömiä laskuja löytyi arvoltaan pari kybätonnia per vuosi. Ei siinä muuta kuin opetuslautakuntaan yhteyttä, sekä kysellä mitä tehdä jos koulussa on myyrä? Kyttäjuttuhan siitä tuli, mutta ironista että kavaltajia oli kaksi. Toinen oli vieläpä nainen, sekä vieläpä poliisin vaimo :D Molemmat opettajat menettivät opetusoikeutensa ja saivat sanktionsa.

[ 4 viestiä | ]