Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Sofia Virta - vihreät Sofia Virta - vihreät
THANKS JOE THANKS JOE
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Multikult.. Multikult..
Oulu Oulu
Suomalaiset puolueet Suomalaiset puolueet
Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa
Amatitaito. Amatitaito.
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
SDP SDP
Sanna Marinin perse on leveä Sanna Marinin perse on leveä
Velkapuolueet Velkapuolueet
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
No sillä lailla.. No sillä lailla..
Amerikka update Amerikka update
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
Lipsuti lupsis nuol nuol! Lipsuti lupsis nuol nuol!
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Oops.. Oops..
Persut Persut
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja. Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.
Sanna Sanna
Veronika Honka Veronika Honka
 272 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
13.11.2021 13:33:36
[ + 0 | ]

Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!

[58458] [9875875.jpg] [0.08 MB] [550x550] [] []
9875875.jpg

13.11.2021 14:07:23 | 14:10:32
#515829 [+-] Piilota Suosittele

>>515817 Ai Yhdysvallat vapautti ranskan omilta vallankumouksellisiltaan? Sielähän saa siis ihan vapaasti olla homo nyt! Jess! Mahtava saavutus! Kiitos urheat sankarini! <3

13.11.2021 16:15:48 | 16:16:20
#515863 [+-] Piilota Suosittele

>>515858 Kyllä mä tajusin että se meni täysin ohi aiheesta. Vitsakimppu oli Rooman hallitsijoiden tunnus. Kaikki Euroopan valtakunnat fanittivat Roomaa ja käyttivät tuota fasistisymbolia. Kommunistit tekivät siitä epämuodikasta sata vuotta sitten.

13.11.2021 16:19:38
#515867 [+-] Piilota Suosittele

>>515864 Aivan me eletään vapaassa euroopassa ja mulla on vapaus olla Natsifani, joten suksi helvettiin urpo. Sinä oot itse diktaattori ja autoritaristi.

16.11.2021 05:13:28
#517733 [+-] Piilota Suosittele

Lelunatsi täällä uhoaa, vaikka paskoi housuunsa, kun piti vastata sanoistaan.
Natsit pistäisi tuollaisen sivarin uuniin.

[ 13 viestiä | ]