Ois kyllä ihan jeppis, jos rokottamattomat voitaisiin jotenkin eristää ihmisistä, mutta ei kovinkaan todennäköinen skenaario. Koronapassia en enää halua nähdä käytössä vaikkapa baareihin tjms. mutta terveydenhuoltoon se pitäisi saada.
[
15 viestiä
|
]
⭰
Taas Marin aiheutti uuden kohun!
Kyllä trumputtaja vaan on paras
Olet murhaaja
Vasemmistonuori.
fatim diarrhea
Alex Jones Ding Dong
Keskusta myös 🤣
MTV3 alennustila.
Keskusta 2.
Demari TAAS valehtelee.
kuningas
Sanna Marin vaatteet päällä
Antifasotilas.
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.