Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Iikka kivi uli uli Iikka kivi uli uli
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa. Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.
Hallitus 2. Hallitus 2.
suolaista suolaista
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Meemi Meemi
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Muhh vhriidums Muhh vhriidums
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
sanna kukkarossa sanna kukkarossa
Kepu ja tunnin juna Kepu ja tunnin juna
Jeesuksella on asiaa Jeesuksella on asiaa
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
No niin... No niin...
E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!! E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!
Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
 429 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.02 MB, 2 tiedostoa
08.02.2022 12:54:04
[ + 4 - | ]

Luottamus poliisiin kasvaa?

[61538] [Screenshot_20220208-115302_Samsung-Internet.jpg] [0.75 MB] [1080x1523] [] []
Screenshot_20220208-115302_Samsung-Internet.jpg
[61537] [Screenshot_20220208-115324_Samsung-Internet.jpg] [0.28 MB] [1080x1598] [] []
Screenshot_20220208-115324_Samsung-Internet.jpg

08.02.2022 16:28:54
#546265 [+1] Piilota Suosittele

Nogo-alueet vaan lisääntyy suomessakin. Nurmijärvelle on muuttanut aika paljon suomalaista perhettä. Päättäjä ei tunnu huomaavaan mitään erikoista siinä.

08.02.2022 16:55:14
#546270 [+-] Piilota Suosittele

Jarin pitäisi ehkä vähän katsoa ja lukea historiaa, suomi on aina apinoinut ruotsia huonoissa päätöksissä 5 - 20 vuoden viiveellä.
Jari voisi myös avata niitä perusteluita miksi poliisille hommattiin niitä kivityksen ja luodit kestäviä G-mersuja & "mörkö" sprinttereitä, kun ennen tultiin ilman toimeen ja jos järeän kaluston tarvetta oli niin lainattiin virka-apuna kalusto kuljettajineen puolustusvoimilta.
Nyt tässäkin kaupungissa näkyy poliisin kuosissa oleva panssari G-sarjalainen normaali partioajossa, on varmasti taloudellinen ja ekologinen vehje tuohon tarkoitukseen.

08.02.2022 18:59:49 | 18:59:58
#546310 [+2] Piilota Suosittele

Toivotaan, että Iiris tovereineen vastaanottaa nämäkin lieveilmiöt eivätkä tavalliset ihmiset, jotka ymmärtävät tulevat ongelmat.
Jos siitä ei Iiriksen järki parane ja todellisuus selviä, niin ehkä ympärillä ainakin ihmisille asia avautuu.

[ 7 viestiä | ]