Marin on kyllä oikeassa siinä että Uusnatsi Navalny pitää vapauttaa. Onhan se nyt perseestä jos ei venäjällä saa Ku Klux Klan asu päällä uhata ampua juutalaisia ja ählämeitä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Keskusta myös 🤣
Sipilän tiedotus
Sdp ja nimby
Sekoomus ja välikysymys
Yle propagandaa taas 17.
Tynkkynen
Sairasta paskaa
jotain yhteistä
Vihreiden älykkyys osa 445.
Mitä vittua ja Osmo
SDP ja väärä säästäminen
Vain elämää.
Ketä EI kannata äänestää.
Äärioikeisto se on uhka.
Oulu
Vassari wojak
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Vihreät ja ei korruptoituneisuus
Meemit
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look