Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kriisiapua afrikantähden uhreille 🤣 Kriisiapua afrikantähden uhreille 🤣
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Taistelevien työläisten eturintama! Taistelevien työläisten eturintama!
Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Puola ei ryssää kumartele. Puola ei ryssää kumartele.
Feminismi Feminismi
Black Lives Matter Exposed! Black Lives Matter Exposed!
Haudalle kusija Haudalle kusija
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
Trump ja Kim Trump ja Kim
kaikkien aikojen suomalaisten rahojen ryöstö Marinin johdolla kaikkien aikojen suomalaisten rahojen ryöstö Marinin johdolla
Heh Heh
Siksi PS Siksi PS
Kielletyt aseet Kielletyt aseet
Stubb. Stubb.
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Orpo Orpo
Unelma on jo hyvällä alulla. Unelma on jo hyvällä alulla.
Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
Mitä? Mitä?
Otto Meri, ihmisten ystävä Otto Meri, ihmisten ystävä
 460 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto
11.02.2022 22:29:48
[ + 3 | ]

Sananvapaus..

[61638] [20220211_212548.jpg] [0.26 MB] [898x1197] [] []
20220211_212548.jpg

12.02.2022 00:35:17
#547051 [+-] Piilota Suosittele

Onkohan tämän lain nojalla sensuroitu mitään vai jäikö kuolleeksi pykäläksi, kuitenkin vuoden vanha juttu ainakin.

12.02.2022 16:37:20 | 16:38:19
#547136 [+-] Piilota Suosittele

Käsittääkseni tuo "lapo" sensuurilista, eli käytännössä lähinnä homo- ja 18+ teinipornosensuuri, todettiin ainakin jossain vaiheessa EU-oikeuden vastaiseksi nettineutraliteetin osalta että operaattori estää liikennettä ilman oikeuden päätöstä. Ainakaan sitä ei käyttänyt suurin osa operaattoreista enää herran aikoihin, olisiko siinä ollut osasyy siihen että asiasta piti säätää sitten lailla.

Se vanha salainen lista jonka ylläpito oli puhtaasti poliisin oikkujen hallussa, sopi kyllä tällaista avointa paremmin neuvostosuomalaiseen mielenlaatuun missä mitään ei kerrota ja mistään ei keskustella, valittaa jos kehtaa niin höhö leimataan se vaikka pedariksi.

[ 5 viestiä | ]