Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

aivotonta menoa aivotonta menoa
Valinnan vaikeus.. Valinnan vaikeus..
EsDeePee EsDeePee
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Muistutus vasemmiston moraalista 😁 Muistutus vasemmiston moraalista 😁
Persut Persut
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Morjensta pojat. Morjensta pojat.
neekerit saa turpaansa neekerit saa turpaansa
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Kulttilaiset sevattu Kulttilaiset sevattu
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista. Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista.
Eu Eu
Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff
Biden servaa Trumpetin Biden servaa Trumpetin
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
Tynkkynen Tynkkynen
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Heh Heh
 589 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto
12.02.2022 14:35:39
[ + 4 - | ]

Yle

[61652] [20220212_133518.jpg] [0.35 MB] [1500x1500] [] []
20220212_133518.jpg

yleisradio

(64)
12.02.2022 15:12:52
#547124 [+6] Piilota Suosittele

Jännä että Ylellä on kyllä huomattu että liiallinen määrä suomalaisia on ilmastolle tuhoisaa mutta ei osata laskea että joka matusta tulee osa tätä ongelmaa ku ne pääsee Suomeen.

12.02.2022 15:16:33
#547125 [+3] Piilota Suosittele

eikös joku laskenu että pelkästään hengittämällä intialaiset tuottaa hiilidioksiidia enempi ku koko suomen päästöt yhteensä ....

12.02.2022 20:40:47
#547181 [+3] Piilota Suosittele

No se kyllä on totta, että lapsettomuus on toiseksi paras hiilineutraali teko. Breivik puolestaan alensi ihmisen aiheuttamaa hiilijalanjälkeä jo reippaammin.

13.02.2022 00:01:12
#547265 [+-] Piilota Suosittele

meitä ei ole liikaa sen takia että me tehdään liikaa lapsia vaan sen takia että me eletään liian pitkään
määrä romahtaa ennenpitkää koska ei tässä sentään ikuisia olla ja lapsiluku on ollut alle 2.1 jo 60-luvulta alkaen
vinksahtanut ikärakenne sen sijaan aiheuttaa jo nyt ongelmia joista tulee ylitsepääsemättömiä jo kauan sitä ennen
jos nyt yritettäisiin tehdä niitä lapsia niin maassa olisi nuoriakin ihmisiä vielä parinkyt vuoden päästä

13.02.2022 04:16:15
#547309 [+1] Piilota Suosittele

Yle on ilmastonäkökulmasta oikeassa. Jokainen syntymättä jäänyt lapsi on ilmastotavoitteille voitto.

Mutta vain ilmastotavoitteille, ja oletuksella, ettei korvata tuonnilla.

13.02.2022 14:54:39
#547366 [+-] Piilota Suosittele

>>547333 Eipä ollu! 😜 Sinun kannattais levittää hakualuetta, sinä tiedät sanat, vähäinen kyky loogiseen ajatteluun vain estää laulamasta. Ja sitä paitsi olen tainnut jo kertoa kuka olen, sie vain oot liian tyhämi ymmärtämään. 😉

[ 14 viestiä | ]