Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vihreät Vihreät
Kirurgit Kirurgit
Vihreät Vihreät
Vasemmisto Vasemmisto
Paleface on natsi t. elokapina Paleface on natsi t. elokapina
Järjen jättiläiset! Järjen jättiläiset!
Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista
Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️ Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️
Jollekin uutinen, täyspäisille ei. Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
Sanna taas kärähti valehtelusta. Sanna taas kärähti valehtelusta.
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
Vähän luikuria voi aina laskea. Vähän luikuria voi aina laskea.
Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa. Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa.
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Oulu Oulu
Marin itäraja Marin itäraja
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Suattaa olla repo - Antifantti julistaa Suattaa olla repo - Antifantti julistaa
 471 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto
26.02.2022 16:15:53
[ + 6 | ]

Putin & co

[62172] [20220226_145134.jpg.png] [0.41 MB] [680x646] [] []
20220226_145134.jpg.png

propaganda

(106)
26.02.2022 20:08:41
#550601 [+1] Piilota Suosittele

Länsimaiden pitäisi painostaa nyt Kiinaa niin paljon, että Kiinakin hylkäisi Venäjän.

Kiina on jo nyt joutunut alkamaan tasapainoilemaan ja antamaan lausuntoja, joissa sellaisia toimia, kuin Venäjä tekee, varovasti kritisoidaan.

03.07.2022 21:25:43
#583299 [+-] Piilota Suosittele

>>550601
Taitaa olla Kiina jenkeille sen verran iso rahottaja, että ei ne uskalla arvostella kinuskeja systemaattisesta ja dystopisesta terrorismista mitä ne harrastaa omiaan kohtaan puhumattakaan vaikka uiguureista.

[ 2 viestiä | ]