Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Nyt arpajaisiin raus raus! Nyt arpajaisiin raus raus!
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Enemmän veroja vai pienemmät palkat? Enemmän veroja vai pienemmät palkat?
Demokratia vs ryssä. Demokratia vs ryssä.
Käy tekemässä päivän hyvä teko Käy tekemässä päivän hyvä teko
Joni Jaakola Joni Jaakola
Velkapuolueet Velkapuolueet
Iiris Iiris
Hehe t: Stalin Hehe t: Stalin
Putinin trollien palkka laskenut taas. Putinin trollien palkka laskenut taas.
Kirurgit Kirurgit
Äiti aurinkoinen Äiti aurinkoinen
Trump hyökkää Grönlantiin Trump hyökkää Grönlantiin
Iiris. Iiris.
Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
oman rahan käyttö oman rahan käyttö
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
venäjän pelastaja venäjän pelastaja
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
Hyvin meni taas 🤦‍♂️ Hyvin meni taas 🤦‍♂️
Sanna Marin on veikeä kissa Sanna Marin on veikeä kissa
Näin alkoi ja noin loppui.. Näin alkoi ja noin loppui..
 379 näyttökertaa, 1 viesti, 0.38 MB, 1 tiedosto
20.03.2022 17:46:51
[ + 0 | ]

Vasemmisto

[62875] [Screenshot_20220320-164519_Twitter.jpg] [0.38 MB] [1080x1049] [] []
Screenshot_20220320-164519_Twitter.jpg

vasemmisto

(216)
11.09.2025 09:58:47
#716381 [+-] Piilota Suosittele

Jokseenkin ärsyttää se asenne, että rahaa pitää saada tekemättä yhtään mitään. Juuri katselin Ylen haastattelussa, notta elokuvasäätiö, taide sekä monet muut saman porukan ihmiset vaativat tiloja, juttuja ilmaiseksi. Se oma taide pitää saada ilmaiseksi esille.

MItä vittua oikeasti? Eikö sen verran riitä raha, että voi mennä ja vuokrata näyttelytilan asuinalueelta? EI, koska SE PITÄÄ SAADA ILMAISEKSI.

Muilta voi ja pitää leikata, että se saa ilmaiseksi sen. Voi vittu.

[ 1 viestiä | ]