Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018 Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
kaasua kaasua
Kokoomus Kokoomus
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
Demarit ja keskusta 😂 Demarit ja keskusta 😂
Kaksoistandardit Kaksoistandardit
Junkkari väläyttelee.. Junkkari väläyttelee..
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua! Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
Antifasotilas. Antifasotilas.
Vasemmat Vasemmat
Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia.. Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia..
Kello tikittää oikeuden puolesta Kello tikittää oikeuden puolesta
Takki kääntyy.. Takki kääntyy..
Timcast Timcast
natsi tulos natsi tulos
venäjän pelastaja venäjän pelastaja
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Olennaisin neekerioppi Olennaisin neekerioppi
 468 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
21.03.2022 08:04:20
[ + 4 | ]

Ei meillä ole korruptiota...

[62891] [20220321_070352.jpg.png] [0.07 MB] [616x693] [] []
20220321_070352.jpg.png

korruptio

(19)  · 

vittu sä oot tyh

21.03.2022 08:07:26
#557434 [+-] Piilota Suosittele

4700e/kk lastensäätiössä??? Oon luullu että ne on osittain vapaaehtoistyötä. Mjaa no eipä yllätä että huijausta tuokin.

21.03.2022 08:11:15
#557436 [+-] Piilota Suosittele

Oikeistolainen unelma. Jos oltaisiin vuosien varrella enemmän äänestetty vasemmistoa, totakin palkkaa oltaisiin jo kohtullisettu vuosia sitten, eikä koko härdelliä olisi tullut

21.03.2022 08:26:26 | 08:26:51
#557440 [+-] Piilota Suosittele

Pedofiilit hakeutuvat aina töihin tällaisiin paikkoihin koska pääsevät sielä parhaiten käsiksi lapsiin, ja ihmiset osaa vähiten epäillä jotain lapsisäätiötä sellaisesta toiminnasta

21.03.2022 23:13:31
#557620 [+-] Piilota Suosittele

Mää en anna penniäkään organisaatioille jotka ei käytä niitä käytännössä lyhentämättömänä hädän alasille. Esimerkiksi veteraanikeräyksiin ei lähde enää jeniäkään eikä millekkään kusetuspuljulle jonka johtajat nauttii aivan tolkuttomista palkoista alemmista piruista puhumattakaan. Suomalainen ku antaa kympin niin siitä menee varmaan 9 euroa kaiken vitun maailman välikäsille ja se yks euro sitten jaetaan ulkomaalasten välikäsien ja logistiikan kans. Siitä saattaa sitten mennä 10 centtiä saatana itte asiaan jos sitäkään. Veteraanirahastollaki taitaa olla miljoonaomasuus vaikka isänmaan oikeita sankareita on enää kourallinen tai puolikas enää jälellä. Oisivat saatana jakanee ne rahat sillon ku ois vielä voineet nauttia niistä etes jotenki. Nyt ne fyffet menee siihen, että joku korealainen neekeri palkataan köyttämään ne sänkyihin ja vaihtamaan vaipat kerran viikossa.

22.03.2022 00:33:17
#557636 [+-] Piilota Suosittele

Lasten eteen annettujen varojen varastaminen on todella vanha ajatus. Eihän sitä muuten sijaisperheeksi pääsisikään.

[ 7 viestiä | ]