Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Suur-Suomi Suur-Suomi
Vasurisuvakki 🤦‍♂️ Vasurisuvakki 🤦‍♂️
Päivän termi Päivän termi
Boomer Boomer
Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla.. Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla..
Verotusta lisää.. Verotusta lisää..
Kjäh kjäh 😁 Kjäh kjäh 😁
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
tulevaisuus tulevaisuus
Siinähän se sitten tuli taas Siinähän se sitten tuli taas
Scars on Broadway - They Say (lyrics) Scars on Broadway - They Say (lyrics)
Vihreät ja ei korruptoituneisuus Vihreät ja ei korruptoituneisuus
Sanna Marin Saulin bileissä Sanna Marin Saulin bileissä
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Väestönvaihto Väestönvaihto
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
Yle Yle
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity
 755 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto
29.03.2022 12:34:27
[ + 8 - | ]

Hallitus.

[63163] [20220329_123244.jpg] [1.1 MB] [3865x2477] [] []
20220329_123244.jpg

29.03.2022 13:15:54
#559216 [+5] Piilota Suosittele

Sen viikonlopun kolmannen viinapullon ja viikon seitsemännen tupakka-askin voi olla ostamatta. Säästyy ruokaan ja laskuihin jo huomattavasti rahaa.

29.03.2022 14:56:59
#559242 [+1] Piilota Suosittele

>>559216

Röökiä en käytä. Juomatt, tavarat, komponentit ulee pääosin suoraan ulkomailta. Siltikään eläminen on liian kallista suomessa. Nyt olen miettinyt myös ruokaostelun siirtämistä suoraan ulkomaille.

29.03.2022 15:28:03
#559257 [+4] Piilota Suosittele

>>559243 Niin ja ainahan voi hakea hurstilta tai muista ruokajaoista ilmaista ruokaa.
Tosin ei ainakaan hursti saanut euroakaan avustusta valtiolta tai esim.veikkaukselta, sen sijaan romani kulttuurin yhdistykset, somali yhdistykset, suomen kurdien yhdistys ja monet muut "ihme & kummat" saa valtion tukea + kaupungin tukea esim.ilmaiset toimitilat tms + veikkaukselta toiminta rahaa.

29.03.2022 15:56:52 | 15:57:01
#559272 [+-] Piilota Suosittele

Ajatellaanpa vaikka että ilmaista rahaa olisi kansalle tarjolla 0,5 miljardia. Viiden miljoonan ihmisen kesken jaettuna tämä tekee satasen per asukas. Hieno homma! Kyllä tuolla satasella jo elintaso kohoaa. Laitetaanko tilille tammikuussa vai vasta jouluna?

29.03.2022 16:07:54
#559276 [+6] Piilota Suosittele

>>559272

Ajatellaan, että 5 miljoonan kansa jakelee yli Miljardi euroa ulkomaille. Ottaa lainaa ja myy omaisuuttansa. tehtaita, firmoja, patentteja ulkomaille. Ottaa muiden maiden puolesta velkaa. Vähentää kokoajan hoidon määrää niin terveydenhoidossa kuin mielenterveydessäkin.

Hieno homma. Kyllä tuolla Miljardilla eurolla saataisiin välittömästi sairaanhoito, mielenterveys, sekä se kauan parjattu vanhustenhoito kuntoon kertarytinällä.

Eikun mielummin jatkamme samalla linjalla, jossa kansalaisilta nyhdetään yhä enemmän ja enemmän ulkomaita varten.

29.03.2022 18:03:00
#559307 [+6] Piilota Suosittele

Emma ja Sanna ovat nykypäivän yli varojensa eläviä teinityttöjä - edelleen, vaikka ikää on tullut.

Halutaan esittää olevansa varakkaampia ja menestyvämpiä kuin ollaankaan. Velkaa, vippejä... poseerataan, mainostetaan, esitetään menestyjää merkkivaatteilla, -koruilla ja muilla merkkituotteilla.

Ongelma on se, että he eivät tee sitä pelkästään omilla rahoillaan, vaan myös Suomen rahoilla. Uskottelevat, että Suomi on rikas maa ja täällä menee todella hienosti ja kyllä on rahaa jakaa toisille - jotka ovat todellisuudessa rikkaampia.

29.03.2022 18:17:02
#559309 [+1] Piilota Suosittele

>>559276
Siitä huolimatta median miljoonilla ei ole mitään merkitystä kansakunnan hyvinvointiin. Eli media on puhdasta propagandaa.

Toinen juttu on sitten väitteesi siitä, että miljardilla saataisiin sairaanhoito, mielenterveys ja vahustenhoito kuntoon kertarytinällä. Ei saataisi. Miljardi on em kuluissa pipanoita.

[ 14 viestiä | ]