Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Yle propagandaa taas 4 Yle propagandaa taas 4
Ilkeät natssit!! Ilkeät natssit!!
Kokoomus Kokoomus
Demarit ja keskusta 😂 Demarit ja keskusta 😂
Kättä väännettii Kättä väännettii
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
kaasua kaasua
Suur-Suomi Suur-Suomi
THANKS JOE THANKS JOE
Oikea antifasisti 🤣 Oikea antifasisti 🤣
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
vihreät de gröna vihreät de gröna
Hutisalon hutiretket Hutisalon hutiretket
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
Sano ei Sano ei
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
Kansa Kansa
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Marin itäraja Marin itäraja
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
 662 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto
01.04.2022 22:34:14
[ + 4 - | ]

Meemit.

[63292] [20220401_223330.jpg] [0.24 MB] [1000x1000] [] []
20220401_223330.jpg

02.04.2022 05:44:19
#560174 [+2] Piilota Suosittele

Ollaan kekkuli joka valittaa ja marisee kaikesta, paitsi omista persuhomo kavereista. Ai niin eihän tämä meidän apina kuulu mihinkään puolueeseen kuten kertoi. Vittu mikä pässi.

02.04.2022 09:41:05
#560195 [+4] Piilota Suosittele

>>560174

Kerrotko missä vaiheessa persut ovat tässä asiassa olleet vallankahvassa kiinni? Tottus on, että olipa vallassa kuka ja mikä tahansa, siinä mennään agendan mukaisesti. Sieltä mistä saa pisteitä ja rahaa itselle sekä kavereille. Vain se on tärkeää.

Suomessa ei enää ajatella, että kansalaisellakin saattaa olla nälkä ja jano ja haluaa hieman lisää. Mutta kun ei, ei. Rahat tungetaan kaverien taskuun tai sitten lähetetään kongoon ja myanmariin huumeviidakkoihin. Afrikan sotapäälliköt ovat ostaneet kaikkea kivaa suomalaisen veronmaksajan rahalla.

02.04.2022 10:17:37
#560201 [+4] Piilota Suosittele

Afrikkaan tehtyjen kaivojen korjaus ja asennusohjeita ja neuvontaa jaettiin koulutuksella ympäri afrikkaa. Eivät ottaneet ohjeita. Vaativat, että kaivot pitää itse tulla asentamaan. He eivät asenna yhtään mitään, taikka korjaa niitä.

Tuommoiseen maahan en lähettäisi enää jenin jeniä, mutta suuret sotapääliköt kun tarvitsevat rahaa toimiinsa niin Suomihan antaa.

02.04.2022 14:47:28
#560233 [+2] Piilota Suosittele

>>560214

Siitä on pikkuisen aikaa, ja puoluehan hajosi kahteen osaan keskenään kun kahta eri koulukuntaa olivat. Toiset halusivat pitää hillotolpan (siniset) ja toiset olisivat olleet oman ohjelmansa kanssa jatkossa.

03.04.2022 09:04:31
#560489 [+-] Piilota Suosittele

Vain kekkuli tietää miten 300 miljoonaa leikkaamalla kehitysavusta saadaan hoitajille tonni kuussa lisää liksaa.
Toisaalta ruokkihan Jessekin aika ison poppoon viidellä leivällä ja kahdella kalalla.

04.04.2022 01:17:41
#560799 [+-] Piilota Suosittele

>>560619

No, eikö se ole oma ohjelma että seuraa sovittua ohjelmaa? Sovitut asiat eivät ole mitään sovittuja asioita. Samaan tapaan, kuin poliitikon lupaus. Se on yhtä tyhjän kanssa.

[ 10 viestiä | ]