Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vasemmiston jäsen.. Vasemmiston jäsen..
Vihiriät Vihiriät
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
Meemi Meemi
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Rotupuhtaus täytyy säilyttää. Rotupuhtaus täytyy säilyttää.
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.) Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.)
Vasurisuvakki 🤦‍♂️ Vasurisuvakki 🤦‍♂️
sanna tietää sanna tietää
Oikea antifasisti 🤣 Oikea antifasisti 🤣
Yes Yes
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Putinin hyödyllisiä idiootteja. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Politiikkaa Politiikkaa
Sofia Virta - vihreät Sofia Virta - vihreät
Viikon kuumimmat aiheet -lähetys Viikon kuumimmat aiheet -lähetys
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
Hiluigi Clintonelli Hiluigi Clintonelli
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa. Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.
lolmao lolmao
 515 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa
22.04.2022 18:35:43
[ + 6 | ]

Kokoomus gallupien nro 1.

[63891] [20220422_174850.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
20220422_174850.jpg
[63890] [20220422_174853.jpg] [0.22 MB] [1080x1345] [] []
20220422_174853.jpg

22.04.2022 20:42:09 | 20:42:32
#565323 [+2] Piilota Suosittele

>>565287 No osaksi ainaki. Kyllä ei minuakaan haittais vaikka valtio maksais minun talon ikkunoitten ja katon vaihon. Italiassa on vain se ongelma että siellä mafia vie noista 200 miljardista suurimman osan ja Suomessa demarit vain hurraa ja kättelee toisiaan hyvin onnistuneesta veronamaksajien varojen väärinkäytöstä

23.04.2022 00:20:58
#565436 [+-] Piilota Suosittele

Kokoomus sentään vihaa Suomea ja suomalaisia avoimeti. Muut paskapuolueet väittää, että suomalaiset on natseja. Mutta näin ne äänestäjät aina vetää niin tää on kansan äänestävän osan tahto.

23.04.2022 15:54:38
#565571 [+-] Piilota Suosittele

>>565447 Älä ala vänkäämään ja selittämään. Tiiät kyllä ettei asia ole siitä kiinni. Kannattaa kuunnella Antio Montin haastatteluja esim. Ylenannon Areensata. Kuuntele tarkoin, ku ite olet sen Ylen YKSIN KOKONAAN MAKSANUT!😵

[ 11 viestiä | ]