Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Bidenin hallinnon juutalaiset Bidenin hallinnon juutalaiset
Tynkkynen Tynkkynen
Oops.. Oops..
LOL, SDP LOL, SDP
Irstas viesti Irstas viesti
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
Vkk Vkk
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Taloudesta Taloudesta
SoyBoy SoyBoy
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
Esa rankaisee Esa rankaisee
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
Eu Eu
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Olipa yllätys.. Olipa yllätys..
Vihiriät Vihiriät
Tarja Halonen Neuvostovakooja Tarja Halonen Neuvostovakooja
Jeesuksella on asiaa Jeesuksella on asiaa
Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
 405 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.37 MB, 4 tiedostoa
02.05.2022 16:43:06
[ + 2 | ]

Idiootit eivät koskaan opi!

[64105] [2022-02-05T000000Z_868531729_MT1NURPHO000AER9I8_RTRMADP_3_NURPHO] [0.1 MB] [1280x720] [] []
2022-02-05T000000Z_868531729_MT1NURPHO000AER9I8_RTRMADP_3_NURPHO
[64104] [161212_161-790x438.jpg] [0.11 MB] [790x438] [] []
161212_161-790x438.jpg
[64103] [20220502_163908.jpg] [0.07 MB] [1024x754] [] []
20220502_163908.jpg
[64102] [20220502_163913.jpg] [0.09 MB] [1024x756] [] []
20220502_163913.jpg

antiwar

 · 

mielenosoitus

(39)
02.05.2022 17:45:22
#567867 [+-] Piilota Suosittele

Vähä ongelma että haluais osittain nähä hyviä politiikka postauksia mutta toisaalta ei jaksa katella jatkuvalla syötöllä yhdeltä henkilöltä. Piilotan mutta en piilota onneks, nih!

02.05.2022 21:23:42
#567971 [+5] Piilota Suosittele

Negotiate Ukraine, don't escalate

Ei jumalauta, millaiset hallusinaatiot pitää olla päällä, että tuollaista edes kehtaa mainostaa.
Siinä on vedetty naapurin hometalosta seinääkin palasina naamaan takapihan kärpässienistä puhumattakaan ja nuoltu sammakoita aamusta iltaan.

MT-hoitoon pitäisi tuollaiset määrätä.

Ja mitä tulee siihen Natoon, niin ehdottomasti Natoon. Nyt. Heti.

[ 4 viestiä | ]