Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sanna Marinin uusi uniformu Sanna Marinin uusi uniformu
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
Että näin Että näin
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
Hallitus. Hallitus.
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
Sosialismi ja nuoret. Sosialismi ja nuoret.
Muutama kuva Muutama kuva
natsi tulos natsi tulos
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia? Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia?
HYVÄÄ HUOMENTA HYVÄÄ HUOMENTA
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa? Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
Monesko riittää? Monesko riittää?
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Denmari, totta kai. Denmari, totta kai.
Veronika Honka Veronika Honka
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Takki kääntyy.. Takki kääntyy..
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Marinin äo on 40 🤦‍♂️ Marinin äo on 40 🤦‍♂️
Alkoholin etämyynti Alkoholin etämyynti
 499 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
17.05.2022 20:21:43
[ + 3 | ]

Sanaa anteroille.

[64466] [20220517_202059.jpg] [0.07 MB] [625x784] [] []
20220517_202059.jpg

sanna marin

(330)
17.05.2022 21:25:39 | 21:26:10
#571792 [+1] Piilota Suosittele

>>571779

Miten se on valehtelua, että elää poliittisen tilanteen mukaan? Olsiko pitänyt väen vängällä yrittää estää natojäsenyyttä kun ei olisi vaihtanut näkemystään tilanteen muututtua?

17.05.2022 21:27:43
#571795 [+-] Piilota Suosittele

>>571744 Kyllä tuo sinunki itku alkaa olla jo aika säälittävää

>>571779 Normaalia noissa piireissä. Tavjaki kerto olevansa vankka NATOn kannattaja. Tosin puoli tuntia eduskunnan äänestyksen jälkeen

17.05.2022 21:53:04
#571805 [+-] Piilota Suosittele

>>571800 joojoo ulise lisää. Enempää en lähde keskustelemaan koska ei ole tarvetta. Olen ollut naton kannalla hetikö venäjä hyökkäsi ukrainaan ja niin monet muutkin. Oikeastaan jälkiviisaana meijän ois ollu pitäny liittyä jo ysärillä. Mutta haluttiin pitää matalaa profiilia ettei venäjä suuttuisi. Nyt sillä ole enään mitään merkitystä. Tää on niin päivän selvää että tuntuu että koitat väkisin itkeä tota demokratiaa jota ennen taisit jopa haukkua jos oikein muistelen.

17.05.2022 22:28:21 | 00:17:19
#571817 [+-] Piilota Suosittele

Höhhöö! Kekkuli ei ymmärrä mikä ero on henkilökohtaisella mielipiteellä ja tietyn ajallisen hetken tilanteen kuvaamisella. Pääministeri ei ole aiemmin kertonut omaa kantaansa, mutta on kertonut miten todennäköistä liittyminen olisi.

18.05.2022 09:24:06
#571861 [+-] Piilota Suosittele

Valheilla on tätä maata johdettu pitkään. Valheilla johtajat saavat sitä itseään lisää.

Eli valehtelu kannattaa jo oman edun vuoksi.

18.05.2022 09:50:31
#571865 [+-] Piilota Suosittele

>>571862
Kyllä muuten on. Silloin kun äänestettiin tämä yhden pellehermannin syytesuojan purkamisesta. Tynkkynen lässytti siitä kuinka syytesuojan poistamista puoltavat yrittävät murentaa perustuslakia. Vaihtoehtoisesti kyse saattoi myös olla tietämättömyydestä joka olisi aika hämmentävää, että meillä tosiaan olisi näin tyhmä yksilö eduskunnassa. Perustuslaissa kun on ihan oma kohtansa syytesuojan poistamisesta äänestämiselle, eli silloinen toiminta oli täysin perustuslain mukaista.

[ 15 viestiä | ]