Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa
Tein HS vaalikoneen 😁 Tein HS vaalikoneen 😁
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Vihreä ekonomisti 🤦‍♂️ Vihreä ekonomisti 🤦‍♂️
Hutisalo 🤦‍♂️ Hutisalo 🤦‍♂️
Sananvapaus.. Sananvapaus..
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
Ongelmia. Ongelmia.
the way forward the way forward
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Saavutuksia. Saavutuksia.
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil
Mestarikin on koukkunokka Mestarikin on koukkunokka
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
"Kulttuurimarxismi" "Kulttuurimarxismi"
jotain yhteistä jotain yhteistä
Otto Meri, ihmisten ystävä Otto Meri, ihmisten ystävä
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
â­°
 270 näyttĂśkertaa, 5 viestiä, 0.46 MB, 1 tiedosto, 04.07.2022 14:55:39
[ + 5 | ]
⇥

Ministeri Mikkonen 🤦‍♂️

[65497] [Screenshot_20220704-145510_Samsung-Internet.jpg] [0.46 MB] [1080x1546] [] []
Screenshot_20220704-145510_Samsung-Internet.jpg

mikkonen

04.07.2022 15:33:52
#583491 [+9] Piilota Suosittele

En tiedä kumpi on pelottavampi asia: Se että päättäjät on tuollaisia tampioita vai se että maa on täynnä ihmisiä jotka äänestä noita.

04.07.2022 17:01:54
#583500 [+3] Piilota Suosittele

MyÜskään ihmisen henkilÜkohtaisella velalla ei ole mitään merkitystä siihen mitä voi hankkia jatkossa.

06.07.2022 21:06:42
#584042 [+-] Piilota Suosittele

Ketäs vakavastiotettavia oli jäljellä äänestettäväksi. Pakko äänestää jos muutki?

[ 5 viestiä | ]