Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Olennaisin neekerioppi Olennaisin neekerioppi
Puheenjohtaja tentissä puhuttua.. Puheenjohtaja tentissä puhuttua..
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Suursilakan kootut 🤣 Suursilakan kootut 🤣
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Pelleilyä Helsingissä Pelleilyä Helsingissä
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Puheet ja teot. Puheet ja teot.
Keijo on taas todellisuutta. Keijo on taas todellisuutta.
Amerikka update Amerikka update
Kari tiesi Kari tiesi
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Halonen Halonen
Hallitus suorittaa Hallitus suorittaa
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
HS propagandaa osa 20 HS propagandaa osa 20
Lauri Sutela Lauri Sutela
Vasemmisto Vasemmisto
Rahaa palaa.. Rahaa palaa..
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018 Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Siksi PS. Siksi PS.
 708 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
13.07.2022 23:48:47
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 13.07.2022.

Puheenjohtaja tentissä puhuttua..

[65709] [20220713_234809.jpg] [0.06 MB] [540x330] [] []
20220713_234809.jpg

andersson

(15)  · 

totaalinen idiootti

13.07.2022 23:54:09
#585529 [+6] Piilota Suosittele

Vihreä puolue pitäisi kieltää, sen entiset ja nykyiset johtoportaan jäsenet saattaa oikeuteen muiden, paras esimerkki on Marin, kanssa jotka tietäen ihan hyvin päätöstensä tuhoavan taloutta, pitäisi saada vastuuseen.

Ihan älyttömiä ulosanteja.

14.07.2022 00:24:19
#585549 [+4] Piilota Suosittele

>>585540

Olen huomannut, että usein näillä poliitikkojen haukkujilla oma koulut on lähinnä pari vuotta amista tai kesken jäänyt lukio.
Siinä on oikein vankka pohja huudella siivoojaksi tai kaupankassaksi yliopiston käyneitä.

Ihan vaan oma huomio, mutta lienee siinä perää.

14.07.2022 00:57:57
#585559 [+3] Piilota Suosittele

>>585549
Riippunee varmaan verrokkiryhmästä. Mun tuntemat nykymenon vastustajat on lähinnä amiskorkean tai yliopiston käyneitä. Siis ne joiden koulutustaustan tiedän.

14.07.2022 01:22:27
#585560 [+4] Piilota Suosittele

>>585549 Siivoojaksi tai kaupan kassaksi päästäkseen ei tarvitse käydä yliopistoa. Esimerkiksi maisteriksi käydään yliopisto, mutta ei siivoojaksi tai kaupan kassaksi. Arvelin sinun nyt tavoitelleen kaupan kassaa mainitessasi kaupankassan.

14.07.2022 06:30:06
#585569 [+3] Piilota Suosittele

>>585549 poliitikot on myös alahaisesti koulutettuja. ei siellä tohtoreita istu (kunniatohtori on vitsi). pääministerikin oli vielä parivuotta sitten kaupan kassa.

14.07.2022 08:19:35
#585578 [+2] Piilota Suosittele

Ihan pelkkää halveksumista kansalaisia kohtaa tulee jokaiselta puolueelta. Yksi toisensa jälkeen lausuu näitä samoja lauseita. Koska kansalle riittää ? Ei taida katajainen kansa oikein ymmärtää nyt endgamea.

14.07.2022 14:37:12
#585626 [+1] Piilota Suosittele

>>585549
Tilastolline todenäkösyys vaikuttaa tähä myös. Enite meist on amis/lukio koulutuspohjalta, sillo myös huutelijoit on ainakin määrällisesti enite. Sit vaikuttaa myös oma elinympäristö. Mitä koulutustasoo sun lähipiiristäs enite löytyy?

[ 17 viestiä | ]