Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Sanna Marinin perse on leveä Sanna Marinin perse on leveä
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
Taloudesta Taloudesta
Putin (zoomaa) Putin (zoomaa)
fatim diarrhea fatim diarrhea
Äärioikeisto se on uhka. Äärioikeisto se on uhka.
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Esa rankaisee Esa rankaisee
aivotonta menoa aivotonta menoa
Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Suursilakan kootut 🤣 Suursilakan kootut 🤣
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
miten Trumputtimen mieli toimii miten Trumputtimen mieli toimii
Samariinin ajatukset Samariinin ajatukset
Jauhotus Jauhotus
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Glopalismi Glopalismi
Vasemmat Vasemmat
 514 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
26.07.2022 08:09:14
[ + 3 | ]

Yle propagandaa 37.

[66062] [20220726_080817.jpg] [0.2 MB] [1910x1080] [] []
20220726_080817.jpg

sanna

(126)  · 

palvonta

(11)  · 

yleisradio

(64)  · 

ylevero

(9)  · 

propaganda

(106)  · 

suvakit

(200)  · 

vasurit

(20)  · 

prisman kassa

(30)  · 

kassa täti

 · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

uniper

(15)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

ilmasto vouhotus

 · 

köyhät kyykkyy

 · 

aamupala

(33)  · 

800

26.07.2022 08:14:42
#588185 [+1] Piilota Suosittele

Mä voin vaan kuvitella, miten voi joillakin sattua aivoihon niin paljon, että Marinin joku vapaa-ajan pukeutuminen kiukuttaa näin paljon

26.07.2022 08:51:54
#588191 [+1] Piilota Suosittele

>>588188
Vai, että se on hyysäämistä, kun kansalaisaloite menee eduskuntaan.
Eikä ne käyttöhuoneet mitään ravintoloita ole, vaan enemmänkin paikka, josta narkit saa apua huumeista pois.

27.07.2022 12:00:17
#588393 [+-] Piilota Suosittele

>>588384

Sitten siellä ei ole erillistä toimintaa alkoholi ja-muille päihde-ongelmaisille. Huono homma. Mutta mikään piikityshuone ei ole ratkaisu tuohon.

[ 12 viestiä | ]