Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Sdp ja nimby Sdp ja nimby
Äärioikeisto on pahin.. Äärioikeisto on pahin..
Kela Kela
Osmo prkle.. Osmo prkle..
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
Miljonäärivero Miljonäärivero
Sanna Marin poikkeuksellisesti riipparit kurissa Sanna Marin poikkeuksellisesti riipparit kurissa
Jauhotus Jauhotus
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Demarit ja 8 miljardia Demarit ja 8 miljardia
Vaalitulos Vaalitulos
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Muhh vhriidums Muhh vhriidums
oman rahan käyttö oman rahan käyttö
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Olipa yllätys.. Olipa yllätys..
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
Meemi Meemi
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
Mahtava uusi keksintö... Mahtava uusi keksintö...
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
 514 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
26.07.2022 08:09:14
[ + 3 | ]

Yle propagandaa 37.

[66062] [20220726_080817.jpg] [0.2 MB] [1910x1080] [] []
20220726_080817.jpg

sanna

(126)  · 

palvonta

(11)  · 

yleisradio

(64)  · 

ylevero

(9)  · 

propaganda

(106)  · 

suvakit

(200)  · 

vasurit

(20)  · 

prisman kassa

(30)  · 

kassa täti

 · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

uniper

(15)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

ilmasto vouhotus

 · 

köyhät kyykkyy

 · 

aamupala

(33)  · 

800

26.07.2022 08:14:42
#588185 [+1] Piilota Suosittele

Mä voin vaan kuvitella, miten voi joillakin sattua aivoihon niin paljon, että Marinin joku vapaa-ajan pukeutuminen kiukuttaa näin paljon

26.07.2022 08:51:54
#588191 [+1] Piilota Suosittele

>>588188
Vai, että se on hyysäämistä, kun kansalaisaloite menee eduskuntaan.
Eikä ne käyttöhuoneet mitään ravintoloita ole, vaan enemmänkin paikka, josta narkit saa apua huumeista pois.

27.07.2022 12:00:17
#588393 [+-] Piilota Suosittele

>>588384

Sitten siellä ei ole erillistä toimintaa alkoholi ja-muille päihde-ongelmaisille. Huono homma. Mutta mikään piikityshuone ei ole ratkaisu tuohon.

[ 12 viestiä | ]