Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Und das heisst Erika Und das heisst Erika
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Otto Meri, ihmisten ystävä Otto Meri, ihmisten ystävä
Iiris Iiris
Demokratia vs ryssä. Demokratia vs ryssä.
Vasemmisto - Minttu Koponen Vasemmisto - Minttu Koponen
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Mestari Mestari
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Yes Yes
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Dosentti 🤦‍♂️ Dosentti 🤦‍♂️
E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!! E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!
Espoo Espoo
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018 Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Political Correctness Political Correctness
Töhrijät. Töhrijät.
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣 Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
 514 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
26.07.2022 08:09:14
[ + 3 | ]

Yle propagandaa 37.

[66062] [20220726_080817.jpg] [0.2 MB] [1910x1080] [] []
20220726_080817.jpg

sanna

(126)  · 

palvonta

(11)  · 

yleisradio

(64)  · 

ylevero

(9)  · 

propaganda

(106)  · 

suvakit

(200)  · 

vasurit

(20)  · 

prisman kassa

(30)  · 

kassa täti

 · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

uniper

(15)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

ilmasto vouhotus

 · 

köyhät kyykkyy

 · 

aamupala

(33)  · 

800

26.07.2022 08:14:42
#588185 [+1] Piilota Suosittele

Mä voin vaan kuvitella, miten voi joillakin sattua aivoihon niin paljon, että Marinin joku vapaa-ajan pukeutuminen kiukuttaa näin paljon

26.07.2022 08:51:54
#588191 [+1] Piilota Suosittele

>>588188
Vai, että se on hyysäämistä, kun kansalaisaloite menee eduskuntaan.
Eikä ne käyttöhuoneet mitään ravintoloita ole, vaan enemmänkin paikka, josta narkit saa apua huumeista pois.

27.07.2022 12:00:17
#588393 [+-] Piilota Suosittele

>>588384

Sitten siellä ei ole erillistä toimintaa alkoholi ja-muille päihde-ongelmaisille. Huono homma. Mutta mikään piikityshuone ei ole ratkaisu tuohon.

[ 12 viestiä | ]