Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Miljonäärivero Miljonäärivero
Persut 👍 Persut 👍
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Vihreä Emma. Vihreä Emma.
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Yle propagandaa taas 31. Yle propagandaa taas 31.
Pieni ero Pieni ero
Jordan Peterson Jordan Peterson
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Hutisalon hutiretket Hutisalon hutiretket
Keskusta 2. Keskusta 2.
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
Hutisalo 🤣 Hutisalo 🤣
Ilkeät natssit!! Ilkeät natssit!!
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
the way forward the way forward
Veikkaus on suomen suurin kusetus Veikkaus on suomen suurin kusetus
â­°
 671 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.67 MB, 2 tiedostoa
16.08.2022 08:16:54
[ + 6 - | ]
⇥

Hyvin meni taas 🤦‍♂️

[66573] [20220816_081442.jpg] [0.31 MB] [1080x1922] [] []
20220816_081442.jpg
[66572] [20220816_081446.jpg] [0.36 MB] [1288x2048] [] []
20220816_081446.jpg

sunniva

 Â· 

kirjasto

(8)  Â· 

sdp

(558)  Â· 

de gröna

(124)  Â· 

vihreät

(423)  Â· 

suvakit

(200)  Â· 

vasurit

(20)  Â· 

maanpetturit

 Â· 

neekerit

(111)  Â· 

somput

 Â· 

somalit

(5)  Â· 

hiekkaneekerit

(18)  Â· 

neekereitä lisää

(18)  Â· 

nekrut

(8)  Â· 

kunta kinte

(20)  Â· 

raiskaajat

 Â· 

loiset

(16)  Â· 

kelan tuet

 Â· 

ähläm sähläm

 Â· 

aziz

 Â· 

neekeri

(1397)  Â· 

yöntimot

 Â· 

pyörävarkaat

 Â· 

urban dindu

(36)  Â· 

dindu nuffin

(20)  Â· 

we wuz kangz

(7)  Â· 

blm

(180)  Â· 

ei neekerit osaa

 Â· 

lukea kirjoja

 Â· 

pyyhkivät vaan

 Â· 

paskaisen

 Â· 

perseensä

16.08.2022 09:20:02
#592363 [+6] Piilota Suosittele

Oli yllätys, että kirjasto jossa yleisesti pitää käyttäytyä ja olla hiljaa. Antaa lukurauha. Mutta kun äläwäwäläbä tulee paikalle, rauha on poissa. Sama äläwäwäläbä käy bussissa, metrossa, steissillä. Missä tahansa missä äläwäwäläbä on, siellä kuuluu huutoa ja mekastusta.

16.08.2022 09:21:50
#592364 [+4] Piilota Suosittele

Nuorisotoiminta. Nuorisotalo. Missä ne ovat nykyään? Siellä voi hangailla ja touhuta yhdessä. Kirjasto ei ole sellainen paikka. Nooo, mikä minä olen siihen mitään sanomaan. Kun kirjastot halutaan tuhota niin näin se käy.

16.08.2022 13:41:14
#592389 [+3] Piilota Suosittele

No ei ne pelkät "nuoriso"laumat täällä kirjastoissa häiriköi.
Täällä säästettiin ja lopetettiin kirjasto vahtimestarien paikat, nyt on jouduttu ostamaan vartijapalvelut kun narkomaanit ja sekakäyttäjät käyttävät kirjastoa ja sen vessoja oleskelutiloina missä voi meluta/sikailla kunnes vartija joskus tulee paikalle rauhoittamaan tai häätämään sakin hetkeksi pois.
"Nuoriso" puolestaan väittelee yleensä lukusalissa tai sohvalooseissa tyyliin "ÄHLÄM WÄHLÄM ABU BAKIR! Mulla hassah ummah. ABUBAKIR KHELEM MUSSAH HARIM! HASSAN, JALLAJALLA!" ja tätä kuulee & näkee koko päivän aamusta iltaan jos viitsii tai jaksaa seurata kyseistä toimintaa.
Toki lisä mausteena on vielä 2 töttöröö olevaa likkaa jotka kiertelee siellä kerjäämässä 5€ bussilippuun / ruokaan / kissanruokaan jne.

16.08.2022 18:03:41
#592435 [+1] Piilota Suosittele

Minun puolesta menkööt sinne jos se estää heitä laiskottelemasta ja häiriköimästä keskustassa jossa joudun välillä käydä.

Kirjastosta tuli netin myötä aika liki tarpeeton.

[ 6 viestiä | ]