Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Taas demari tietenkin 😄 Taas demari tietenkin 😄
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Soteuudistus. Soteuudistus.
Vihreät Vihreät
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name
samaistuin samaistuin
Huumeet ei ole hyväksi. Huumeet ei ole hyväksi.
Politiikka kuvia Politiikka kuvia
Väyrynen Väyrynen
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Ihanan puolueeton vaalitoimitsija. Ihanan puolueeton vaalitoimitsija.
Persun psykoosi Persun psykoosi
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Demonit hästää Demonit hästää
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Yle Yle
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
sannan palvojat sannan palvojat
Juutalaiset tekee gojimeista homoja Juutalaiset tekee gojimeista homoja
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Kari. Kari.
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Tynkkynen Tynkkynen
 556 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
29.08.2022 12:05:21
[ + 0 | ]

Käteinen

[66998] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [589x270] [] []
tiedosto.jpg

jyrki katainen

 · 

me

(25)  · 

tienataan

 · 

tällä

(21)  · 

verorahat etelää

(8)  · 

kreikka perkele

29.08.2022 13:22:58
#595785 [+4] Piilota Suosittele

>>595784
No tämähän se. Vituttaa vaan tää tilanne kun aikoja sitten on sanottu että pitäis hankkiutua eroon venäjän energia riippuvuudesta, mutta sillä on saanut vain hölmöläisen maineen, eihän venäjä jne. Vihreät perseenreijätkin vastusti suomen ydinvoimaloita vielä n. 1v takaperin kunnes ilmoitti että ydinvoiman rakentaminen suomeen on aina ollut niiden linjana tms. Nyt näiden moraaliposeerausten tai suoran korruption takia olemme täysin kusessa. Toki Putinia voi syyttää asiasta, mutta jos ei varaudu siihen että venäjä on venäjä niin aika heikkoa syyttää asiasta vain ja ainoastaan Putinia kun olisi voinut valmistautua siihen että venäjä on venäjä.

29.08.2022 19:35:50
#595815 [+3] Piilota Suosittele

Kataisen ryöstäminen tuo rahaa omaan taskuun.

Ja rajumpi ratkaisu toisi rahaa veronmaksajien taskuun, koska olisi yksi suojatyöpaikkaan päässyt poliittinen broileri vähemmän.

29.08.2022 19:38:03
#595816 [+2] Piilota Suosittele

>>595785
Vihreiden ryöstäminenkin tuo rahaa omaan taskuun.

Hehän tässä juuri ovat aikaansaaneet suomalaisten veronmaksajien ryöstämisen, koska ovat vastustaneet lisäydinvoimaa ja kahvasivat turhaan Hanhikiveäkin vastaan.

29.08.2022 23:39:38
#595893 [+-] Piilota Suosittele

>>595785
Niinki kaua ku itse olen politiikkaa seurannu ni olen ihmetelly et miks ihmees tukeudutaa vaa enemmä ja enemmä venäläisee energiaa. Nord stream 2 ku siitäki eka kerra kuulin ni sanoin ittekseni heti et totaki tullaa viä joskus käyttää vipuvarten. Esko ahot ja muut sperbanki korruptiorahaa saavat politiikot toitotti ettei se oo mitenkää poliittine hanke... Eipä! Omaa ydinvoimaa me tän oltais tarvittu olkiluoto 3 kusemisest huolimati. Muut o käsittääkseni onnistunu paremmi.

29.08.2022 23:42:37
#595897 [+-] Piilota Suosittele

>>595893
En tiedä kuin paljon ne virheet onnistu jarruttaa ydinvoimaa suomeen, mutta naurettavinta että nyt kun eivät jarruta niin väittivät että eihän ne sitä oo vastustanu :D Mutta joo, energian tuotanto on kyllä tärkeetä vaikka oltas ostettu sitä ruotsista tai norjasta, toki vähemmän sillä ruotsi ja norja ei oo ihan samanlaisia uhkia ku venäjä.

29.08.2022 23:46:18
#595898 [+-] Piilota Suosittele

>>595897
Menee tää vihreitte ydinvoima vähä samaa ku Sanna sano et hän o jo pari vuot natoo kannattanu vaikka tos joulun alla sano viä ettei häne vahtivuorollaa

30.08.2022 08:58:40
#595946 [+-] Piilota Suosittele

>>595898
No se. Muistaakseni sannuli sano kuitenkin että on jo "pitkään" ollut naton kannalla, joka pintaliito somehuorulille voi olla jopa totta. Kuukausi on pitkä aika teinitytölle. Vihreät muistaakseni väitti että "aina". Toki voi olla että vihreätkin ilmoitti että on jo pitkään, mutta he eivät ole koittaneet maalata itsestää kuvaa teini-ikäisenä pintaliito suomehuorana.

[ 12 viestiä | ]