Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Unelma on jo hyvällä alulla. Unelma on jo hyvällä alulla.
Mitä vittua? Mitä vittua?
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
Hs propagandaa Hs propagandaa
Vassari wojak Vassari wojak
Hallitustunnustelut aloitettu Hallitustunnustelut aloitettu
poliitikot poliitikot
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
Vihreä Emma. Vihreä Emma.
Sannan flow haahuilut Sannan flow haahuilut
suuri luottamuskysely suuri luottamuskysely
rankka viikko rankka viikko
Biden servaa Trumpetin Biden servaa Trumpetin
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Koiron transformaatio Koiron transformaatio
Pakkotyö Pakkotyö
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Veronika Honka Veronika Honka
 511 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.73 MB, 1 tiedosto
31.08.2022 20:30:00
[ + 8 | ]

sannan palvojat

[67069] [saatana.png] [1.73 MB] [1000x1000] [] []
saatana.png

sanna marin

(330)  · 

suvakki

(153)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(558)  · 

ilmastohörhö

 · 

suuri johtaja

(11)  · 

jumala

(65)  · 

pohjois korea

 · 

kommunistien

 · 

mailmanvalloitus

01.09.2022 07:00:21 | 07:01:58
#596304 [+-] Piilota Suosittele

Santero:
Raksu:
Kengay:
Sonja:
Riku:
Norjis:
+ kaikki muut sannistit

Kaikki pilit tanassa kun lopultakin uuden ajan Jeesustar on vihdoinkin kuvassa kaikkien nähtävissä.

ps. tää on kuitenkin huumorisivusto joten kasvattakaa pallit, sanosin minä. Jos haluatte vängätä politrukkipaskasta niin teidän viidennen kolonnan hinttailunne ei oo millään tavalla hauskoja. Yrittäisit ipa edes.

pps. kattelin muuten läpitte käyttäjät. 15-20 oikeaa tunnusta ja kaikki loput sitten norskin perheenjäseniä. Emmää tiiä. Tietenki se on hyvä, että saa purettua mielisairaita fantasioitaan etes jollaki ankealla sivustolla, mutta kyllä sen verran ois hyvä kyetä refluksoimaan (ku en muista mitä se suomeksi on) omia elämän valintojaan.

Lissää kivoja juttuja, vähemmän autistipaskaa!

[ 2 viestiä | ]