Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
OG discoläpsyttelijä OG discoläpsyttelijä
Denmari, totta kai. Denmari, totta kai.
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla.. Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
Iiris taas ding dong Iiris taas ding dong
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
Sannako se paha on? Sannako se paha on?
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
sanna kukkarossa sanna kukkarossa
Meemi Meemi
Vasemmiston jäsen.. Vasemmiston jäsen..
Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️ Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Syökää paska rokotteenne Syökää paska rokotteenne
Politiikka Politiikka
Veronika Honka Veronika Honka
Sanna fanklub kiihtyy 🤣 Sanna fanklub kiihtyy 🤣
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Pelleilyä Helsingissä Pelleilyä Helsingissä
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
 410 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
12.09.2022 08:12:12
[ + 8 - | ]

Eu

[67450] [20220912_081150.jpg] [0.17 MB] [994x1102] [] []
20220912_081150.jpg

euroopan unioni

(5)
12.09.2022 22:03:31
#598238 [+1] Piilota Suosittele

Sanna on leikannut hiuksensa ja näyttää olevan raskaanakin.

Sitä se jatkuva bilettäminen teettää. Olisiko Olavi uusi isukki.

13.09.2022 19:10:36
#598413 [+1] Piilota Suosittele

>>598407

"Salaisissa unissa Li Anderssonia fistaan ja Iiriksen päällä twistaan"

Mutta se niistä... ja takaisin Sannaan (mieluusti sisälle asti, mutta ei siis nyt)...

Ei toki ole rahkeita eikä halua ottaa vastuuta seuraavaan hallitukseen, vaan joko toivoo tekevänsä paluun sitä seuraavaan kansan unohdettua Sannan töppäykset ja velanotto, jota seuraava oikeistohallitus joutuu suitsimaan leikkauksilla kaksin käsin. Tai sitten menee kivaan EU-virkaan tienaamaan hillotolpparahoja, joita muut Euroopan maat ovat Sannalle luvanneet palkintona suomalaisten köyhdyttämisestä.

Toivottavasti tosin säästöt tehdään maahanmuutosta, heimopäällikkörahoista, turhista ulkomaiden tupakkaprojekteista, sisäisistä terroristiryhmille ja epämääräisille maahanmuuttajaryhmille kohdennetusta rahanjaosta ja julkishallinnon turhista kerroksista/työpaikoista - tällöin tavalliselle ihmiselle koituisi vähiten harmia sinisilmäisestä idiotismista tulleista kustannuksista, joita on pakko leikata.

[ 3 viestiä | ]