"Salaisissa unissa Li Anderssonia fistaan ja Iiriksen päällä twistaan"
Mutta se niistä... ja takaisin Sannaan (mieluusti sisälle asti, mutta ei siis nyt)...
Ei toki ole rahkeita eikä halua ottaa vastuuta seuraavaan hallitukseen, vaan joko toivoo tekevänsä paluun sitä seuraavaan kansan unohdettua Sannan töppäykset ja velanotto, jota seuraava oikeistohallitus joutuu suitsimaan leikkauksilla kaksin käsin. Tai sitten menee kivaan EU-virkaan tienaamaan hillotolpparahoja, joita muut Euroopan maat ovat Sannalle luvanneet palkintona suomalaisten köyhdyttämisestä.
Toivottavasti tosin säästöt tehdään maahanmuutosta, heimopäällikkörahoista, turhista ulkomaiden tupakkaprojekteista, sisäisistä terroristiryhmille ja epämääräisille maahanmuuttajaryhmille kohdennetusta rahanjaosta ja julkishallinnon turhista kerroksista/työpaikoista - tällöin tavalliselle ihmiselle koituisi vähiten harmia sinisilmäisestä idiotismista tulleista kustannuksista, joita on pakko leikata.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Closer look - Frumph edition
OG discoläpsyttelijä
Denmari, totta kai.
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
Iiris taas ding dong
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
Sannako se paha on?
Laura ja Leo - Mediamonsteri
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
sanna kukkarossa
Meemi
Vasemmiston jäsen..
Lisää vihreää siirtymää 🤦♂️
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä