Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus. YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
Rotupuhtaus täytyy säilyttää. Rotupuhtaus täytyy säilyttää.
Prinsessa Sanna Prinsessa Sanna
Osmo prkle.. Osmo prkle..
Herlin Herlin
Ne pienet erot.. Ne pienet erot..
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
Tarina kahdella kuvalla. Tarina kahdella kuvalla.
Keijon konsti Keijon konsti
Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille
Paleface on natsi t. elokapina Paleface on natsi t. elokapina
Trump hyökkää Grönlantiin Trump hyökkää Grönlantiin
Me naiset Me naiset
Vassari wojak Vassari wojak
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
Jotain outoa.. Jotain outoa..
Kepulitkin mainostaa arabiaksi Kepulitkin mainostaa arabiaksi
Marinin jo ties monesko huti Marinin jo ties monesko huti
 699 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.02 MB, 1 tiedosto
15.09.2022 23:29:27
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 15.09.2022.

Marin itäraja

[67541] [tiedosto.mp4] [4.02 MB] [640x360] [121.32s] [] []

sanna marin

(330)  · 

sdp

(558)  · 

raja

(13)  · 

hallitus

(111)  · 

riikka purra

(59)
15.09.2022 23:43:36
#599161 [+6] Piilota Suosittele

Tehäänkö tuolla muuta kuin kinastellaan kuin jossain päiväkodissa, että kuka sano ja mitä? Nyt on saatu mitä haluttiin, niin on lapsellista alkaa molemminpuolista "minä minä minä, sinä sinä sinä". Ja näille maksetaan tästä.

16.09.2022 02:49:04
#599176 [+6] Piilota Suosittele

"Ei tämä ole mikään naurun asia" :D :D :D :D
- Kyllä, rouva pääministeri, esittämänne rooli on aivan täysin naurun asia, kuten koko hallituksen rooli tuossakin asiassa.

16.09.2022 14:48:34 | 14:49:04
#599367 [+-] Piilota Suosittele

No mitäs myivät silloin aikoinaan venäläisille niin paljon tontteja täältä suomesta ? Esko Ahokin oli niin venäläisten myymiselle liputtamassa. Alkaako nyt kaduttaa nii !

17.09.2022 10:52:52
#599523 [+1] Piilota Suosittele

HYvin näkee, että ei kestä samariinilla hermo kun joutuu vähän vastaamaan muuhunkin kuin iloisiin asioihin. Se kertoo yhtä ja toista. Hermoituksissaan kun sitä voi oikeasti sanoa miettimättä mitä sanoo. Tulee lipsauksia. Kertoo myös aika paljon pääministerin kyvyistä. Ei ole riittävä osaaminen taustalla kyseiseen tehtävään.

[ 6 viestiä | ]