Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille
SDP mainos SDP mainos
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren! Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren!
Oppia nuoremmille. Oppia nuoremmille.
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
MAGA Hakkarainen MAGA Hakkarainen
Marinin äo on 40 🤦‍♂️ Marinin äo on 40 🤦‍♂️
Black Lives Matter Exposed! Black Lives Matter Exposed!
MAGA 420 MAGA 420
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Monesko riittää? Monesko riittää?
Näin Näin
Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️ Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️
Verotusta lisää.. Verotusta lisää..
Aatu Aatu
suolaista suolaista
Jollekin uutinen, täyspäisille ei. Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
 699 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.02 MB, 1 tiedosto
15.09.2022 23:29:27
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 15.09.2022.

Marin itäraja

[67541] [tiedosto.mp4] [4.02 MB] [640x360] [121.32s] [] []

sanna marin

(330)  · 

sdp

(558)  · 

raja

(13)  · 

hallitus

(111)  · 

riikka purra

(59)
15.09.2022 23:43:36
#599161 [+6] Piilota Suosittele

Tehäänkö tuolla muuta kuin kinastellaan kuin jossain päiväkodissa, että kuka sano ja mitä? Nyt on saatu mitä haluttiin, niin on lapsellista alkaa molemminpuolista "minä minä minä, sinä sinä sinä". Ja näille maksetaan tästä.

16.09.2022 02:49:04
#599176 [+6] Piilota Suosittele

"Ei tämä ole mikään naurun asia" :D :D :D :D
- Kyllä, rouva pääministeri, esittämänne rooli on aivan täysin naurun asia, kuten koko hallituksen rooli tuossakin asiassa.

16.09.2022 14:48:34 | 14:49:04
#599367 [+-] Piilota Suosittele

No mitäs myivät silloin aikoinaan venäläisille niin paljon tontteja täältä suomesta ? Esko Ahokin oli niin venäläisten myymiselle liputtamassa. Alkaako nyt kaduttaa nii !

17.09.2022 10:52:52
#599523 [+1] Piilota Suosittele

HYvin näkee, että ei kestä samariinilla hermo kun joutuu vähän vastaamaan muuhunkin kuin iloisiin asioihin. Se kertoo yhtä ja toista. Hermoituksissaan kun sitä voi oikeasti sanoa miettimättä mitä sanoo. Tulee lipsauksia. Kertoo myös aika paljon pääministerin kyvyistä. Ei ole riittävä osaaminen taustalla kyseiseen tehtävään.

[ 6 viestiä | ]